Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

17-11-2022: Zet je regio op de kaart 2022

Zet je regio op de kaart 2022
Hoe werkt Drenthe het plan voor Van Gogh 2023 uit?
Op donderdag 17 november 2022 organiseert NRIT de workshop 'Zet je regio op de kaart'. Actuele trends, ontwikkelingen en uitdagingen. Succesvolle regionale voorbeelden maar we stellen ook kritische vragen.
 

In het kort

5 sprekers - inclusief lunch – ontmoet collega’s - innovaties op Recreatie Vakbeurs zien. Mogelijk komt er nog een extra programmaonderdeel bij. Start 10.00 - einde netwerklunch 13.00.

Wat leer je bij Zet je regio op de kaart:

  • Succesvolle routeontwikkeling met verrassende landmarks (project van 3 miljoen euro).
  • Meekoppelkansen. Hard nodig in alle regio's maar hoe organiseer je dat?
  • Leisure en ondernemers. Kansen, crises en is deze sector de feniks van het Nederlandse bedrijfsleven?
  • Topbeleving in Drenthe: organisatie van Van Gogh Drenthe 2023. Leer van dit project dat nu wordt uitgewerkt.
Door de samenwerking met de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg is je deelname gratis (waarde 195 euro excl BTW). Vol is vol, er zijn slechts 100 plaatsen beschikbaar.

Pak je plek: Registreer je nu gratis voor Zet je regio op de kaart 2022 (Inclusief gratis toegangsbewijs Recreatie Vakbeurs voor 17 november).


Meer informatie op: https://fms02.arko.nl/fmi/webd/ACD?script=(0010)%20Connexxion&homeurl=fmResponse.php&$store=5&$token=369aabdee710d47acf45944096126b2e&$product=577.02:1&$aantal=1&$transaction=checkout

||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
27/06/25
DierenPark Amersfoort lanceert zomers familie-evenement
Deze zomervakantie verandert DierenPark Amersfoort in een bruisend festivalbos. Van 23 tot en met 26 juli vindt de eerste editie van het ZOOmer Festival plaats. Bezoekers kunnen genieten van livemuziek, entertainment en zomerse lekkernijen.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.