27-11-2019: Network Event of the Year 2019

Network Event of the Year 2019
Pleisureworld NRIT organiseert op 27 november 2019 haar jaarlijkse Network Event of the Year 2019. Dit ‘inspiratiefeestje’ voor onze vaste relaties is een traditie geworden die u niet wilt missen! 

Na de gastvrijheid van Beerze Bulten en De Koperen Hoogte is de ontvangst dit jaar op Vakantiepark Het Stoetenslagh, dat in het afgelopen jaar een nieuwe Franse eigenaar heeft gekregen. Ook dit keer plannen wij de netwerkdag gelijktijdig met Recreatie Vakbeurs te Hardenberg, zodat u op één dag het beste voorgeschoteld krijgt wat toerisme en recreatie in Nederland te bieden heeft.

Meer dan 200 deelnemers… bent u erbij?
Het programma van Network Event of the Year 2019 bestaat weer uit de nodige innovaties, bijzondere sprekers en verrassende presentaties. Directeur Floriade 2022 Peter Verdaasdonk vertelt alles de 7e editie van de wereldtuinbouwtentoonstelling in Almere. U krijgt een spectaculaire videopresentatie van het innovatieve Family Entertainment Center Zero55 waar Peter Plantenga de drijvende kracht is het unieke concept met in- en outdoor electrokartbaan. Uiteraard maakt een rondleiding op Vakantiepark Het Stoetenslagh onderdeel uit van het programma.

Kom je ook?
Aanmelden voor dit event kan via: pleisureworld.nl/event/network-event-of-the-year/ 

||| Nieuws |||

09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.