27-11-2019: Network Event of the Year 2019

Network Event of the Year 2019
Pleisureworld NRIT organiseert op 27 november 2019 haar jaarlijkse Network Event of the Year 2019. Dit ‘inspiratiefeestje’ voor onze vaste relaties is een traditie geworden die u niet wilt missen! 

Na de gastvrijheid van Beerze Bulten en De Koperen Hoogte is de ontvangst dit jaar op Vakantiepark Het Stoetenslagh, dat in het afgelopen jaar een nieuwe Franse eigenaar heeft gekregen. Ook dit keer plannen wij de netwerkdag gelijktijdig met Recreatie Vakbeurs te Hardenberg, zodat u op één dag het beste voorgeschoteld krijgt wat toerisme en recreatie in Nederland te bieden heeft.

Meer dan 200 deelnemers… bent u erbij?
Het programma van Network Event of the Year 2019 bestaat weer uit de nodige innovaties, bijzondere sprekers en verrassende presentaties. Directeur Floriade 2022 Peter Verdaasdonk vertelt alles de 7e editie van de wereldtuinbouwtentoonstelling in Almere. U krijgt een spectaculaire videopresentatie van het innovatieve Family Entertainment Center Zero55 waar Peter Plantenga de drijvende kracht is het unieke concept met in- en outdoor electrokartbaan. Uiteraard maakt een rondleiding op Vakantiepark Het Stoetenslagh onderdeel uit van het programma.

Kom je ook?
Aanmelden voor dit event kan via: pleisureworld.nl/event/network-event-of-the-year/ 

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

07/07/20
Eigenzinnige campagne voor Limburg
Limburg heeft de toeristische campagne ‘Dit is in Limburg’ gelanceerd. Met de campagne worden gasten verleid op vakantie te gaan in Limburg. Met een uitgekiende strategie.
02/07/20
Campagne laat Groningers eigen gebied (her)ontdekken
Om te laten zien dat Groningen van alles te bieden heeft voor een vakantie of het besteden van de vrijetijd in eigen omgeving, lanceert Marketing Groningen vrijdag 3 juli de zomercampagne ‘Gelukkig ben je in Groningen’.
02/07/20
MarketingOost partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
MarketingOost wordt partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Daarmee treedt deze toonaangevende destinatiemarketing- en –managementorganisatie toe tot het landelijke DMO netwerk
02/07/20
Bezorger en sponsor voor Van Gogh Museum
Bezorgingsdienst DHL Express wordt voor de periode van drie jaar een sponsor van het Van Gogh Museum...
29/06/20
Exclusief voor leden
Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten
Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationalepark...
25/06/20
Bucket Bar en VVV ineen
Crisistijden maakt creatief en zorgt voor onverwachte samenwerkingen. Wat doen ze in Kampen?
25/06/20
Duitse gemeente Selfkant sluit aan bij Visit Zuid-Limburg
Best wel bijzonder. Een Duitse gemeente die aansluit bij een Nederlandse DMO. In Zuid-Limburg is dat nu werkelijkheid.
22/06/20
Gelderland steekt 4,6 miljoen euro in toerisme en recreatie
Provincie Gelderland maakt € 4,6 miljoen vrij voor de ondersteuning van toerisme en recreatie dat hard is getroffen door de covid-19-maatregelen.