17-05-2019: De Stand van de Waterrecreatie in Nederland

De Stand van de Waterrecreatie in Nederland
Op vrijdag 21 juni 2019 vindt in Utrecht De Stand van Waterrecreatie in Nederland plaats. Een landelijk symposium over waterrecreatie onderzoek. In samenwerking met het monitoringsconsortium MOCO en CELTH or- ganiseert Waterrecreatie Nederland een landelijk symposium gewijd aan onderzoek over waterrecreatie en watersport in Nederland. Het symposi- um gaat over:
  • Bouwen aan een duurzaam kennisnetwerk waarin onderzoekers, beleidsmakers, ondernemers en andere stakeholders met elkaar ervaringen, data en kennis uitwisselen.
  • Uitwisseling van uitkomsten van recente onderzoeken op het gebied van watersport, waterrecreatie en waterbeleving.
  • Input verzamelen voor een kennisagenda Monitoring Waterrecreatie en de financiering daarvan.


Meer informatie op: http://backend.kenniscentrumtoerisme.nl/l/library/download/1xiSVe-a-SHHmUTaa0USmboPOOpgzKeND4P/save-the-date-symposium-waterrecreatie.pdf
Topics:Watersport

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/09/20
Rotterdam bereidt Eurovisie Songfestival voor met 4 scenario's
In de eerste maanden van het nieuwe jaar wordt bepaald hoe het 65ste Eurovisie Songfestival in Rotterdam er precies uit zal zien.
16/09/20
Half miljoen bezoeken voor druktemonitor Gelderland
Diverse DMO's hebben deze zomer druktemeters ingezet. Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen is de eerste die met resultaten komt. En die vallen niet tegen.
14/09/20
Snel extra gasten nodig voor zeilvloot
Uit circa 400 authentieke schepen bestaat de Hollandsche Zeilvloot. Deze zijn niet alleen van cultuu...
14/09/20
Nieuwe campagne en opvallende slogan voor Zeeland
Zeeland zet samen met bewoners, ondernemers en organisaties alle zeilen bij voor een goed toeristisch najaar. Daarvoor is de campagne ‘Zeeland. Niet normaal Mooi’ ontwikkeld. Ondernemers kunnen met een online koolkit meedoen. Een campagne is volgens VVV Zeeland hard nodig om de toeristische sector gezond te houden.
14/09/20
Toeristisch-recreatieve platforms sluiten aan bij Limburg Marketing
Donderdagavond 10 september 2020 hebben de voorzitters van de Toeristische Platforms van Peel & ...
13/09/20
MarketingOost zet met TV commercial in op seizoensverlenging
Overijssel zet haar kastelen en landgoederen de komende periode landelijk in de schijnwerpers. Daarmee moet het seizoen worden verlengd.
11/09/20
80 locaties Landgraaf tot in detail online toegankelijk
www.ontdeklandgraaf.nl maakt het cultuurhistorisch erfgoed van Landgraaf op gedetailleerde wijze toegankelijk voor inwoners en toeristen.
09/09/20
Leidse musea bundelen krachten in landelijke cultuurcampagne
Acht Leidse musea starten in september samen met Leiden Marketing weer met de Cultuurcampagne. Voor ...