15-03-2019: Opening Toeristisch Seizoen 2019 Rivierenland

Opening Toeristisch Seizoen 2019 Rivierenland

Het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland organiseert op vrijdag 15 maart de 'Opening Toeristisch Seizoen' bij Molen De Zwaluw in Kesteren. Het is alweer de 15e editie van dit jaarlijkse netwerkevenement waarvoor zich al meer dan 200 mensen hebben aangemeld. Ook dit jaar zijn overheden, het bedrijfsleven en andere geïnteresseerden van harte uitgenodig


De focus van het netwerkevenement zijn de toeristische en economische ontwikkelingen en kansen in Rivierenland op het gebied van vrijetijdseconomie. Er wordt terug-, maar vooral vooruitgekeken naar het komend seizoen.  De inspirerende middag wordt geopend door Thomas Steenkamp, voorzitter van de Raad van Toezicht van RBT Rivierenland. Ook komt gedeputeerde Bea Schouten aan het woord. Daarnaast komen natuurlijk ook de projecten van RBT Rivierenland zelf aan bod. Verder zal Regio Rivierenland het loket van het Regionaal Investeringsfonds openen


U bent van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de Opening Toeristisch Seizoen 2019. De middag vindt plaats bij Molen De Zwaluw in Kesteren en start om 14.00 uur. Het programma eindigt om 16.30 uur waarna er wordt afgesloten met een netwerkborrel. Vooraf aanmelden is noodzakelijk en kan via Openingtoeristischseizoen.nl. Hier vindt u ook meer informatie over het programma en de locatie.



Meer informatie op: http://www.openingtoeristischseizoen.nl/

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

07/08/20
Japan kiest ander pr-bureau
Japan National Tourism Organization (JNTO), het officiële marketing en toerisme bureau voor Japan h...
03/08/20
Winactie Duitse trips bij Bever
Winkelketen van outdoor producten Bever heeft een winactie opgezet met het Duits Verkeersburo. Vijf ...
30/07/20
Whitepaper Digitale Vrijetijdswereld
MarketingOost heeft een whitepaper gemaakt die ondernemers in de vrijetijdssector moet inspireren over digitalisering. De provincie Overijssel ondersteunt met subsidiemogelijkheden.
23/07/20
Tips van vrienden zien op Terschelling Tips app
De VVV Terschelling lanceerde onlangs ‘Terschelling Tips’, een app vol tips met activiteiten in de natuur op Terschelling. Bijzonder is dat gebruikers kunnen zelf ook tips toevoegen, tips van vrienden zien en vragen.
20/07/20
Goene pop-up van Breda Marketing op Grote Markt
Breda wil bezoekers en de eigen bewoners in deze coronatijd de ruimte geven. Dat doen ze vanaf dit weekend ook letterlijk met een pop-up vestiging hartje binnenstad waar bezoekers worden verleid de natuur in en rond de stad te bezoeken.
15/07/20
Positief resultaat voor VVV Zeeland in 2019
VVV Zeeland heeft het boekjaar 2019 met een positief financieel resultaat af weten te sluiten. Dat is opmerkelijk aangezien de organisatie in mei van dat jaar nog de noodklok luidde.
15/07/20
Campagne Welkom terug in Nederland bereikt met een budget van 2.500 euro ruim 9,5 miljoen mensen
De online promotiecampagne ‘Welkom terug in Nederland’ is succesvol afgesloten. Met de belangeloos opgezette campagne en een (gesponsorde) investering van slechts 2.500 euro werd in amper zes weken tijd een bereik op (social) mediakanalen van ruim 9.5 miljoen mensen gerealiseerd.
11/07/20
MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget
MarketingOost voert diverse campagnes om toeristen te interesseren voor een bezoek aan Overijssel.Om te zorgen dat alle ondernemers eenvoudig online kunnen aansluiten bij deze campagne heeft MarketingOost een widget ontwikkeld.