Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

15-03-2019: Opening Toeristisch Seizoen 2019 Rivierenland

Opening Toeristisch Seizoen 2019 Rivierenland

Het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland organiseert op vrijdag 15 maart de 'Opening Toeristisch Seizoen' bij Molen De Zwaluw in Kesteren. Het is alweer de 15e editie van dit jaarlijkse netwerkevenement waarvoor zich al meer dan 200 mensen hebben aangemeld. Ook dit jaar zijn overheden, het bedrijfsleven en andere geïnteresseerden van harte uitgenodig


De focus van het netwerkevenement zijn de toeristische en economische ontwikkelingen en kansen in Rivierenland op het gebied van vrijetijdseconomie. Er wordt terug-, maar vooral vooruitgekeken naar het komend seizoen.  De inspirerende middag wordt geopend door Thomas Steenkamp, voorzitter van de Raad van Toezicht van RBT Rivierenland. Ook komt gedeputeerde Bea Schouten aan het woord. Daarnaast komen natuurlijk ook de projecten van RBT Rivierenland zelf aan bod. Verder zal Regio Rivierenland het loket van het Regionaal Investeringsfonds openen


U bent van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de Opening Toeristisch Seizoen 2019. De middag vindt plaats bij Molen De Zwaluw in Kesteren en start om 14.00 uur. Het programma eindigt om 16.30 uur waarna er wordt afgesloten met een netwerkborrel. Vooraf aanmelden is noodzakelijk en kan via Openingtoeristischseizoen.nl. Hier vindt u ook meer informatie over het programma en de locatie.



Meer informatie op: http://www.openingtoeristischseizoen.nl/

||| Nieuws |||

23/07/25
Terrasverkiezing vergroot ondernemersbetrokkenheid én zichtbaarheid van waterrijk recreatief aanbod
De jaarlijkse verkiezing ‘Het leukste terras aan het water’, georganiseerd door Stichting Bureau Toerisme, heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een krachtig instrument voor regiopromotie en ondernemersactivatie.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.