17-03-2019 t/m 21-03-2019: All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten

All Inclusive Studie & Netwerk Tour Dubai, Abu Dabi en de Verenigde Arabische Emiraten
Pleisureworld NRIT organiseert van 17 t/m 21 maart 2019 een 5-daagse reis naar Dubai en Abu Dhabi. We nemen u mee langs innovatieve leisurespots zoals Expo 2020 (in aanbouw), Burj at the Top & Dubai Fontain, IMG Worlds of Adventure, Dubai Parks & Resorts, Dubai Mall en de hotspots van Abu Dhabi zoals Ferrari world, Warner Bros. World en het gloednieuwe Louvre, gelegen op het Kunsteiland Saadiyat.

Met minder dan twee jaar te gaan voordat de EXPO2020 haar deuren opent, willen zij nu al ervaren hoe het komt dat Dubai één van de snelst groeiende toeristische trekpleisters in de afgelopen jaren is geworden (goed voor de 4e plek op de wereldranglijst ‘meest bezochte steden’). Tijdens de studie- en netwerkreis zal er veel ruimte zijn voor verdieping en ontmoeting door middel van netwerkmomenten en meetings met lokale ondernemers en organisaties, backstage tours en expert presentaties.

Voor wie?
De tour is in het bijzonder zeer interessant voor professionals die actief zijn binnen de vrijetijds- en museale sector, zoals attractie/themapark- en entertainmentbedrijven, familie eintertainment centra, hotel- en vakantieresorts en game-industrie. Een uitgelezen kans om uw kennis en netwerk te vergroten en veel, heel veel inspiratie op te doen! Inschrijven kan nog tot 1 maart via pleisureworld.nl. Hier treft u tevens het 5-daagse programma aan.

Meer lezen over het programma?
Het uitgebreide programma en aanmeldmogelijkheden hebben we op deze eventpagina staan.


Meer informatie op: http://pleisureworld.nl/event/studiereis-educational-tour-dubai-2019/








||| Twitter |||

||| Nieuws |||

18/02/19
Exclusief voor leden
Fletcher neemt drie Golden Tulip hotels over in Limburg en Brabant
Fletcher Hotels opent de deuren van drie sportief georiënteerde hotels in de steden Kerkrade, Eindhoven en Weert, door de overname van drie Golden Tulip hotels.
18/02/19
Exclusief voor leden
ArcheoRoute Limburg zet modernste technieken in
Roermond gaat met een ArcheoRoute haar geschiedenis terugbrengen in het straatbeeld. De gemeente Roermond haakt hiermee in op het programma van de Provincie Limburg: ‘ArcheoRoute Limburg’, waarin bezoekers met behulp van een app en website kennismaken met de archeologie op historische plekken.
18/02/19
Fors minder bezoekers voor MOTORbeurs 2019
Ruim 80.000 motorliefhebbers kwamen af op de jubileumeditie van MOTORbeurs Utrecht die van 14 tot en met 17 februari plaatsvond in de Jaarbeurs in Utrecht.
18/02/19
Exclusief voor leden
Jaarcijfers Schiphol Group
De jaarcijfers van de Royal Schiphol Group met de verwachtingen van CEO Dick Benschop
18/02/19
Exclusief voor leden
Overal in Europa groeit het inkomend toerisme
In veel Europese landen groeit het inkomend toerisme al jaren. In dit artikel gaan de we ontwikkelingen in de diverse Europese landen bijhouden en steeds actualiseren. We rapporteren over de totale ontwikkelingen per land en nemen indien beschikbaar het inkomend toerisme vanuit Nederland mee in de analyse.
15/02/19
Exclusief voor leden
Nieuw financieringsinstrument voor cultuur in Rotterdam: Cultuurlening
Culturele organisaties, creatieve ondernemers en professionele kunstenaars in Rotterdam kunnen vanaf...
15/02/19
Campagne Gelderse Streken bereikt veel Nederlanders
De campagne Gelderse Streken van de Gelderse toerismebureaus wordt door 38 procent van de Nederlanders herkend. Van de doelgroep overweegt 73 procent één van de Gelderse streken te bezoeken.
15/02/19
Exclusief voor leden
Ondernemersvertrouwen horeca groeit
Het ondernemersvertrouwen daalt voor het tweede kwartaal op rij. Opvallend is dat het ondernemersvertrouwen in de horeca na een eerdere daling in het vierde kwartaal van 2018 weer groeit.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk