Peter Sprenger

Peter  Sprenger
Peter Sprenger (New York, 1965) studeerde in Nijmegen, Rotterdam en Harvard. Hij is auteur van diverse boeken waaronder het recent verschenen boek De iPad Economie. Hij bekleedde diverse marketing- en directiefuncties bij o.a. Arcadis en Rabobank Nederland en was 10 jaar lid van de Raad van Bestuur van Ricoh. Hij is ondernemer/investeerder in diverse ondernemingen en als adviseur verbonden aan een groot aantal sectoren die midden in de digitale transitie van hun markten zitten. Sprenger is als docent Strategie verbonden aan de IBO Businessschool in Leusden en als docent Digitaal Leiderschap en docent Strategisch Leiderschap verbonden aan de AOG School of Management van de Rijksuniversiteit Groningen. Peter blogt regelmatig op www.digitaleconomics.nl

Thema:
Topics:Marketing



||| Twitter |||

||| Nieuws |||

20/11/19
Alexander van der Doorn verkozen tot beste praktijkopleider van Nederland 2019
Alexander van der Doorn, Talent Trainer bij de Kennemer Duincampings, is verkozen tot beste praktijk...
20/11/19
Roompot voegt 21 parken van Sandaya toe
Roompot heeft 21 vakantieparken van de Franse keten Sandaya aan haar aanbod toegevoegd. De 4- en 5- sterren parken in Frankrijk, Spanje en Belgiƫ zijn vanaf 2020 via Roompot boekbaar.
20/11/19
Luchtvaart stoot steeds meer broeikasgassen uit
De luchtvaartsector slaagt er niet in de emissies van broeikasgassen terug te dringen.
20/11/19
Virgin tweede cruiseschip valt op in het ontwerp
Virgin Voyages, het nieuwe lifestyle-merk dat de reisbranche wakker schudt, heeft aangekondigd dat h...
20/11/19
Varend Corso naar eerste weekend juli 2020
Varend Corso Westland verhuist op de evenementenkalender en zal in het eerste weekend van juli, van ...
20/11/19
Exclusief voor leden
Sunparks De Haan verandert in Center Parcs en krijgt facelift
Sunparks De Haan aan zee in Belgiƫ krijgt een uitgebreide facelift en wordt omgetoverd tot Center P...
19/11/19
Exclusief voor leden
Jora Vision betrokken bij attractie Snorri Touren
Aanstaande zaterdag 23 november 2019, de eerste dag van de winteropenstelling van attractiepark Euro...
19/11/19
ANWB Reizen nieuwe partner van Travel Impact Lab
ANWB Reizen heeft zich aangesloten bij het Travel Impact Lab. Travel Impact Lab is blij met haar nieuwste partner ANWB Reizen. Travel Impact Lab heeft de missie om te zorgen dat de reisbranche innoveert. Zo kunnen reisorganisaties meebewegen met snel veranderde markt, technische ontwikkelingen en natuurlijk de behoefte van de klant.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk