24-04-2018: Masterclass: Laat reviews voor je werken

Masterclass: Laat reviews voor je werken
VisitBrabant organiseert op dinsdagmiddag 24 april de masterclass: Laat reviews voor je werken

De presentatie en prestatie van jouw locatie op reviewsites is cruciaal. Of je nu wilt of niet, je doet eraan mee. Reviews bereiken niet alleen een internationaal miljoenenpubliek, ze spelen een grote rol in het zoek- en boekgedrag van potentiële gasten. Ook geven ze je waardevolle informatie over bijvoorbeeld de service, kwaliteit en de gastvrijheid van je personeel in je bedrijf. Kortom: laat reviews voor je werken!

Programma: wat kun je verwachten?
  • Niek van den Broek, directeur van Mercure Hotel Tilburg Centrum en ibis Tilburg, deelt zijn kennis over online reviewmanagement en vertelt wat dit zijn hotels heeft opgeleverd.   
  • Menno Beker, Board member van Olery (Travel & Hotel Data Specialist), vertelt over de belangrijkste trends en ontwikkelingen in de wereld van reviewsites.
  • Ankie Joos, business consultant bij VisitBrabant, licht toe welke tools en diensten VisitBrabant aanbiedt om reviews voor je te laten werken.
    Je ontmoet interessante collega’s uit de Brabantse vrijetijdssector én leert van elkaar.

Voor wie?
Voor alle Brabantse leisureaanbieders (verblijfsaccommodatie, horeca, attractie, evenement, retail) die werk willen maken van reviews. De inhoud is vooral nuttig voor degene die verantwoordelijk is voor het inzetten van online review-management (eigenaar, general manager of manager marketing & communicatie).

Praktische informatie                                                                        
Datum:                         dinsdag 24 april 2018
Inloop:                         13.15 uur
Plenair programma:     13.30 – 16.30 uur
Borrel en napraten:      16.30 – 17.00 uur
Locatie:                        Hotel de Leijhof, Oisterwijk
Kosten:                        € 49,- excl. btw.

De masterclass is GRATIS voor Businesspartners. Partners met het Basispakket Internationaal  krijgen 25% korting

Meer informatie op: https://www.connectbrabant.nl/kennis/masterclasses/masterclass-laat-reviews-voor-je-werken
Topics:Marketing

||| Nieuws |||

03/05/24
Nederlandse camperaars gaan het liefst naar Zeeland, Noord-Brabant en Utrecht
Uit onderzoek naar campergedrag door Campercontact, een platform voor camperaars, blijkt dat Nederlandse camperaars het meest kiezen voor de schoonheid en diversiteit van eigen land.
03/05/24
Exclusief voor leden
Minder natuur- en bos in Nederland
Slecht nieuws vandaag van het CBS voor de recreatie. Tussen 2013 en 2022 is de is de oppervlakte van natuur- en bosgebieden met bijna 2,5% afgenomen. en slechte zaak in een tijd dat de behoefte aan recreatieruimte, vanuit veranderd gedrag, gezondheidsaspecten en bevolkingsgroei, hard nodig is.
03/05/24
Nederlandse bezoekster 100.000ste passagier op ‘Voltron Nevera powered by Rimac’
Minder dan een week na de opening telde de 14de achtbaan in het nieuwe themagebied Kroatië van Europa-Park op 2 mei al zijn 100.000e passagier.
03/05/24
Exclusief voor leden
Prima eerste kwartaal voor Booking Holidays
Booking Holidays heeft een prima eerste kwartaal achter de rug. Zowel vraag als aanbod groeiden, alsmede omzet en winst. De focus ligt de komende periode op de zogenaamde Connected Trip.
03/05/24
Elektrische Fietsboot in de vaart genomen
Langs het UNESCO Werelderfgoed Hollandse Waterlinies vaart sinds kort een nieuwe Fietsboot over de Vecht. De boot is duurzaam, elektrisch en stil.
03/05/24
Experience Center voor Giethoorn om drukte te spreiden
Giethoorn krijgt een nieuw Experience Center Oude Ambachten om de drukte van toeristen in het dorp beter te spreiden. De provincie Overijssel en de gemeente Steenwijkerland stellen daarvoor 200.000 euro beschikbaar.
02/05/24
Eerste eigen Airbus Transavia
Transavia verwelkomt vierde schonere en stillere Airbus A321neo, eerste in bezit van luchtvaartmaatschappij zelf
02/05/24
Nieuw wijnevenement tussen de dieren voor goede doel in ZooParc Overloon
Wijnliefhebbers kunnen op 6 juli een speciale wijnproeverij beleven met uitzicht op de dieren. De opbrengst gaat naar Stichting Wildlife.