Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

25-06-2018: Masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie

Masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie
Bron: Pixabay
NHTV Executive Education biedt op 25 juni 2018 de masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie

aan.


De masterclass laat u allereerst kennis maken met verschillende soorten digitale data die bestaan en de manier waarop u deze kunt verzamelen. Daarnaast biedt de masterclass u praktische handvatten op het gebied van Search Engine Optimization, Social Media Scans en Google Analytics. Er wordt uitgelegd wat u met verschillende tools kunt en u gaat ook direct aan de slag met het toepassen van deze technologieën.

U kunt de nieuwe opgedane kennis en vaardigheden dus direct gaan gebruiken in uw organisatie!


Deze masterclass duurt 1 dag en heeft een praktische insteek op digitale marketing. Tijdens deze dag krijgt u de theorie uitgelegd welke daarna direct in de eigen organisatie kan worden toegepast. Bovendien wordt een interessant netwerk opgebouwd. Het betreft de hele dag inclusief lunch.


Duur: 1 dag

Prijs: € 250,-

Datum en tijd: 25 juni 2018 – 09.30 - 17.00

Locatie: Breda University of Applied Sciences (NHTV) Breda





Meer informatie op: https://www.nhtv-execedu.nl/opleidingen/digitale-marketing-voor-de-reisindustrie2
Topics:Marketing

||| Nieuws |||

19/06/25
Vrijwilligers erfgoed en natuur krijgen waardering
Onder het motto ‘Handen uit de mouwen!’ werd zaterdag in vestingstad Hellevoetsluis de Provinciale Vrijwilligersdag 2025 feestelijk geopend door gedeputeerden Anne Koning en Meindert Stolk. De jaarlijkse bijeenkomst zette de duizenden vrijwilligers in het erfgoed en groen van Zuid-Holland in het zonnetje.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.
19/06/25
Exclusief voor leden
BRO wordt Movares
"De naam BRO gaat verdwijnen en dat doet wel pijn", meldt de directie van BRO. "We gaan met 10 afzonderlijke bedrijven samen het nieuwe Movares vormen."
18/06/25
Guy Vroemen nieuwe directeur-bestuurder Maastricht Marketing
De Raad van Toezicht van Stichting Maastricht Marketing heeft bekendgemaakt dat Guy Vroemen per 1 augustus 2025 de nieuwe directeur-bestuurder wordt.
18/06/25
Exclusief voor leden
Siblu breidt uit in Europa met focus op tweede huis in de natuur
De Franse vakantieorganisatie Siblu zet een nieuwe stap in haar Europese groeistrategie met de overname van zeven vakantieparken. Interessant is de nieuwe focus op het eigen gebruik van de tweede woning door de eigenaren.
18/06/25
Nederlanders kiezen massaal voor zekerheid op vakantie
Een zorgeloze vakantie begint voor veel Nederlanders met een goede voorbereiding. Uit onderzoek van Allianz Direct blijkt dat 77% van de Nederlanders een reisverzekering heeft of afsluit. Daarbij kiest 24% voor een doorlopende verzekering, terwijl 22% een kortlopende variant verkiest.
18/06/25
Exclusief voor leden
Dantumadiel en Overijssel aan kop in JetCamp-onderzoek naar beste kampeerlocaties van Nederland
Dantumadiel heeft gemiddeld de best beoordeelde campings van Nederland. De negen campings in deze Friese gemeente behalen gemiddeld een rapportcijfer 9,1. Van de provincies scoort Overijssel met een 8,5 het best. In Europa staat Nederland met een 8,3 op een 12e plaats.
18/06/25
Europa-Park opent Silver Lake City: een nieuwe dimensie in thematisch overnachten
Rustieke westernsfeer en moderne comfortvoorzieningen komen samen in Silver Lake City, de nieuwste uitbreiding van het Europa-Park Resort. Het voormalige Camp Resort is volledig herontwikkeld tot een authentiek westernstadje met een breed scala aan overnachtingsmogelijkheden en belevingen voor het hele gezin.