Thijs Vossen

Thijs  Vossen
Thijs Vossen is een analytische geest met oog voor de medemens. Doen is volgens hem het nieuwe denken. De rode draad in zijn werk is dienstbaarheid, klantgerichtheid, ondernemerschap, gastheerschap en verbinding. 

Na 15 jaar bij de overheid te hebben gewerkt op financieel gebied volgde Thijs de Nationale Hoge School voor Toerisme en Verkeer in Breda (1998) en aanvullend (2013-2018) een Master op het gebied van Personal Leadership, Innovation & Change.

Hij heeft een ruime ervaring als parkmanager en directeur zowel binnen de verblijfsrecreatie als de dagrecreatie. Over een langere periode werkte hij bij de brancheorganisatie RECRON waarna hij een overstap maakte naar het beroepsonderwijs waar hij als directeur lange tijd relevante opleidingen en managers en teams aanstuurde. Ook is hij allang actief als toezichthouder bij een groot bedrijf in de verblijfsrecreatie. Sinds eind 2017 werkt Thijs als zelfstandig adviseur.

Thema:
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie, Horeca, Leisure, Onderzoek, Verblijfsrecreatie

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/10/24
Rabobank: Ketens dominanter in horeca en recreatie
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
04/10/24
Nederlanders willen eerlijke vliegbelasting, ook zorgen om betaalbaarheid vliegen
Ruim een derde (34%) van de Nederlanders vreest dat vliegen te duur voor hen wordt als de kosten van vliegen verder stijgen. Veel Nederlanders zien in een eerlijkere opzet van de vliegbelasting een oplossing. Dat betekent dat er een meerderheid is voor afstandsafhankelijke vliegbelasting, hogere belasting voor businessclass en een heffing voor transferpassagiers.
04/10/24
Waterstate Wellness Hotel geopend
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.
04/10/24
Exclusief voor leden
Toverland vernieuwt parade Halloween
Dit jaar beginnen de Halloween Nights extra goed met een vernieuwde parade.
04/10/24
Week van de Veiligheid met nieuwe campagne
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld....
03/10/24
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking MECC en EMG
Event Management Group (EMG) en MECC Maastricht gaan samenwerking. Daarmee willen de twee hun marktpositie versterken en de klantervaring verder te optimaliseren.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
03/10/24
Exclusief voor leden
Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch winnen duurzame kampeerawards
Op het Duurzaamheidscongres Kampeerbranche zijn de duurzame kampeerawards uitgereikt. Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch gingen er met de Awards vandoor.