Karin Stiksma

Karin  Stiksma
Karin Stiksma werkt al jarenlang in het sociaal domein. Dat doet ze als toezichthouder, ontwikkelaar van concepten op bestuurlijk niveau, consultant en directeur-bestuurder. Ze heeft voor veel verschillende doelgroepen met beperkingen gewerkt. Zo was ze betrokken bij het programma ‘Kleur Apeldoorn Mee! Van het landschaps- en cultuurevenement Triënnale. Karin is graag internationaal actief; ze studeerde bij Vrijetijdswetenschappen af op een onderzoek naar het strategisch marketing- en management proces bij France Miniature in Parijs. Tijdens haar internationale master Programme in European Leisure onderzocht ze de implementatie van Human Resource Management bij Center Parcs in Engeland, Frankrijk, België en Nederland. In Tokyo was ze actief als marketing director. Ook heeft ze het Apeldoorns UITburo opgericht. Haar kennis en ervaring over mensen met speciale wensen combineert ze nu met haar passie en opleidingsachtergrond; de leisure! Zoals Karin zegt: ‘Ik maak leisure inclusief!’.  Lees ook mijn white paper: https://jointprojects.nl/pleasure-for-all

Contactgegevens Karin Stiksma

Thema:

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

08/04/20
Ons virtueel prikbord van hoop en inspiratie
Naast ons coronadossier met actualiteiten willen we in deze nare tijden ook hoop en inspiratie bieden.
07/04/20
Resort Duynzicht verlengt contract met Roompot
Resort Duynzicht en Roompot gaan ook de komende twee jaren met elkaar in zee. Het resort Duynzicht i...
06/04/20
Groningen wordt groener voor recreanten
De provincie Groningen kan aantrekkelijker worden voor fietsers en wandelaars. Het beheer langs slot...
04/04/20
Een streekmerk met marketingpower: goed voor landbouw, horeca en recreatie
Hoe haal je, als regio, het meeste rendement uit streekproducten? In Rivierenland hebben ze daar een uitgewerkt plan voor met als kers op de taart regionale attractie: De Streeckerij
03/04/20
Honderden miljoenen omzetverlies voor Zeeuwse toeristische bedrijven
De Zeeuwse toeristische sector leidt tot 10 mei een direct omzetverlies van 220 miljoen euro. Als de maatregelen na 10 mei worden voortgezet, loopt de schade nog verder op tot mogelijk 841 miljoen euro. Dan verdampt meer dan 60% van de jaaromzet.
03/04/20
De kracht van online vermaak tijdens de coronacrisis
Hoe kun je jonge gasten aan je binden als je bedrijf is gesloten? Richard Otten van Team Animation geeft je heel veel praktische tips zodat je voor de doelgroep zichtbaar blijft.
03/04/20
Recreatie kan venster op het landschap verbeteren
Nederland zit nog volop in de coronacrisis maar Stichting Groene Koepel zet al wel een congres uit v...
31/03/20
Je nu alvast voorbereiden op de nieuwe NOW-regeling
Bedrijven kunnen waarschijnlijk vanaf 6 april een aanvraag doen voor een tegemoetkoming in de loonkosten. Vandaag heeft minister Koolmees van Sociale Zaken de voorwaarden van deze Tijdelijke noodmaatregel overbrugging voor behoud van werkgelegenheid (NOW) bekend gemaakt.