Karin Stiksma

Karin  Stiksma
Karin Stiksma werkt al jarenlang in het sociaal domein. Dat doet ze als toezichthouder, ontwikkelaar van concepten op bestuurlijk niveau, consultant en directeur-bestuurder. Ze heeft voor veel verschillende doelgroepen met beperkingen gewerkt. Zo was ze betrokken bij het programma ‘Kleur Apeldoorn Mee! Van het landschaps- en cultuurevenement Triënnale. Karin is graag internationaal actief; ze studeerde bij Vrijetijdswetenschappen af op een onderzoek naar het strategisch marketing- en management proces bij France Miniature in Parijs. Tijdens haar internationale master Programme in European Leisure onderzocht ze de implementatie van Human Resource Management bij Center Parcs in Engeland, Frankrijk, België en Nederland. In Tokyo was ze actief als marketing director. Ook heeft ze het Apeldoorns UITburo opgericht. Haar kennis en ervaring over mensen met speciale wensen combineert ze nu met haar passie en opleidingsachtergrond; de leisure! Zoals Karin zegt: ‘Ik maak leisure inclusief!’.  Lees ook mijn white paper: https://jointprojects.nl/pleasure-for-all

Contactgegevens Karin Stiksma

Thema:

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

17/01/22
Beekdaelen-fietsroute het populairst in 2021
In januari is het traditiegetrouw tijd om terug te kijken naar de resultaten van het afgelopen jaar....
17/01/22
Libelle Zomerweek verhuist dit jaar naar Expo Haarlemmermeer
Libelle Zomerweek, al 25 jaar het grootste buitenevenement voor vrouwen, gaat verhuizen naar Expo Ha...
17/01/22
Vroegboekpiek: vijf keer zoveel vroegboekingen dan in 2021
Met de Omikron-variant en een hoog aantal besmettingen in Nederland is het vroegboekseizoen nog niet...
17/01/22
Exclusief voor leden
EZ over regie nemen voor circulaire economie
De overheid moet regie nemen’ een veelgehoorde zin op televisie, in de krant en op sociale media. ...
17/01/22
Exclusief voor leden
Leisurelands beleeft relatief goed jaar 2021
In 2021 bezochten ruim 3,6 miljoen bezoekers de recreatiegebieden van beheerder Leisurelands. Iets minder dan in 2020, toen de teller 4 miljoen bezoekers uitkwam. De daling in bezoekersaantallen is het gevolg van een zomer met aanzienlijk minder zonnige dagen dan in 2020. Toch is Leisurelands blij dat ze in deze tijd van veel binnen zitten een veilige uitvlucht kan bieden aan bezoekers uit de regio.
16/01/22
ING: 2022 nog zwaar jaar voor de horeca
Hoe is het de Nederlandse horeca in 2021 vergaan en wat is het perspectief? ING gaat in haar nieuwste sectorupdate daarop in.
16/01/22
Onderzoek naar belevingswaarde van bomen met Virtual Reality
Wat is volgens de Nederlander de meest attractieve boom voor de leefomgeving? Wageningen Universiteit onderzocht dat met Virtual Reality.
16/01/22
Bioscopen verliezen meer dan helft van bezoek
Bioscopen hebben een historisch slecht jaar achter de rug. Nog slechter dan het al dramatische 2020. Hoe zien de cijfers eruit en hoe reageert de branche?