Hanita van der Schaaf

Hanita van der Schaaf
Hanita van der Schaaf was in 2013 betrokken bij de internationale jurypresentatie van Culturele Hoofdstad. Sinds 2014 maakt ze onderdeel uit van het marketingteam van Culturele Hoofdstad. Als strategisch marketeer is Hanita al 10 jaar verbonden aan de regiomarketing organisatie van Friesland. Daarvoor bekleedde ze diverse functies in de toeristische sector, op het gebied van strategie, marketing, marktonderzoek en project(bege)leiding. Tegenwoordig is Hanita Senior Lecturer Marketing bij de opleiding Creative Business van NHL/Stenden.

Thema:
Topics:Cultuur, Marketing

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

06/12/19
Meldpuntroutes.nl: één plek voor fiets- en wandelmeldingen
Met vele duizenden kilometers bewegwijzerde fiets- en wandelroute is het aanbod voor recreanten in N...
06/12/19
Exclusief voor leden
Tulp Festival 2020 weer groter met 7 extra locaties
Tulp Festival Amsterdam zet de hoofdstad gedurende de hele maand april 2020 in bloei. Voor het zesde...
06/12/19
Festivals weren zal drugsoverlast niet beperken
In reactie op het intrekken van de vergunning van het Hardshock Festival in Hellendoorn, stelt de Ve...
06/12/19
Rode Kruis Bloesemtocht ontvangt $120.000 mediabudget van Google
De afgelopen weken heeft het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) Rivierenland zich ingespannen om v...
06/12/19
Stikstofcrisis zorgt voor natuurevenement #mijnnatuurblijft op 8 december
Natuurorganisaties willen in de stikstofcrisis de natuur een stem geven. Door de opkomt van de hasht...
05/12/19
Exclusief voor leden
650 vrijwilligers nodig voor Songfestival
Gister werden de drie presentatoren bekendgemaakt voor het Songfestival in Rotterdam volgend jaar. V...
05/12/19
Rijk en provincies eens over stikstofmaatregelen
Komen bouwprojecten in de vrijetijdseconomie weer volop in gang? Daar lijkt het wel op. Let als bedr...
05/12/19
Vacansoleil verkoopt campings, focus op touroperating
Vacansoleil gaat zich volledig concentreren op haar touroperatingactiviteiten in kampeervakanties en verkoopt haar vijf eigen campings.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk