Marcel Baltus

Marcel  Baltus
Marcel Baltus richtte in 2002 zijn eigen toeristisch PR buro Baltus Communications (www.baltuscom.nl) op na tien jaar voor het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen gewerkt te hebben als persvoorlichter/PR medewerker in Londen en Leidschendam. Tussen deze banen door ging hij met zijn partner Agnes 1 jaar op backpackreis door Azië en Australië. Saillant detail: Marcel is verslaafd aan groene smoothies.

Thema:
Topics:Toerisme, Vakanties

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

17/09/19
Exclusief voor leden
Calculator voor stikstof bijgesteld
De vergunningverlening voor projecten die door de stikstofuitspraak tijdelijk stil liggen, komt in e...
17/09/19
Palau aangesloten bij UNWTO
Palau, de eilandenrepubliek met meer dan 240 eilanden en ongeveer 21.000 inwoners is volwaardig lid ...
16/09/19
Het maken van keuzes helpt in winst uit marketing
Afgelopen week werd marketeer Mariska Snoek van Vakantiepark Het Stoetenslagh toegevoegd aan de spre...
16/09/19
Wandelroute naar reddingsactie Dobbepaarden compleet
Afgelopen zomer werd midden in de Ozingadobbe bij het Friese Marrum het fotokunstwerk door visual ar...
16/09/19
Texelse Hoge Berg icoonlandschap
Tijdens Open Monumentendag afgelopen 14 september is de Texelse Hoge Berg uitgeroepen tot Icoonlands...
16/09/19
Breda gaat Cityhosts Spaanse cursus geven
Gisteren is de Vuelta in Madrid gefinished en kan Nederland zich opmaken voor de start in 2020. Start- en finishplaats Breda maakt zich daar nu al voor op en gaat Cityhosts werven die gratis Spaanse les krijgen.
16/09/19
Keep it Clean day op Camping de Lakens
Zaterdag 21 september staat Camping de Lakens in Bloemendaal geheel in het teken van de nationale ‘Keep it Clean Day’. Dit landelijke initiatief daagt alle Nederlanders uit om een dag lang al het zwerfaval op te ruimen dat ze tegenkomen.
13/09/19
Exclusief voor leden
Omzetgroei horeca zwakt af
De omzet in de horeca stijgt in 2019 naar verwachting met 2% om in 2020 af te zwakken naar een groei van 1,5%. Problematisch is dat het aanbod nog steeds groeit en de koek dus met meer bedrijven moet worden gedeeld.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk