Ton Vermeulen

Ton  Vermeulen
Ton Vermeulen is hoofdredacteur van het NRIT Media Vrijetijdsplafform en redacteur van Recreatie & Toerisme. Omdat hij al ruim 25 jaar meedraait in de vrijetijdssector heeft hij een goed inzicht in de uitdagingen waar deze sector voor staat. De vraag waarom consumenten een bepaald gedrag vertonen en hoe ondernemers daarop met vernieuwende diensten en producten kunnen inspelen, intrigeert hem weer elke dag. Hij heeft een enthousiaste en inspirerende stijl van opereren waar´out-of-the-box denken' een belangrijke voorwaarde is om te komen tot vernieuwende artikelen. Zijn grote passie is fotograferen waarbij architectuur, natuur en citylife belangrijke thema's zijn. In het verlengde daarvan zet hij zich ook in als vrijwilliger bij een zorgcluster in Breda waar hij met een team vrijwilligers maandelijks een tv-programma realiseert. Daarnaast worden in de regio heel wat kilometers op de racefiets afgelegd. Voor zijn werk reist hij bij voorkeur met het openbaar vervoer. Hij is getrouwd met Agnes Dalm die een eigen bedrijf in de zorg heeft.

Thema:
Topics:Attractieparken, Beleid, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Sport, Toerisme, Verblijfsrecreatie, Wellness, Zakelijk toerisme

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/10/24
Rabobank: Ketens dominanter in horeca en recreatie
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
04/10/24
Nederlanders willen eerlijke vliegbelasting, ook zorgen om betaalbaarheid vliegen
Ruim een derde (34%) van de Nederlanders vreest dat vliegen te duur voor hen wordt als de kosten van vliegen verder stijgen. Veel Nederlanders zien in een eerlijkere opzet van de vliegbelasting een oplossing. Dat betekent dat er een meerderheid is voor afstandsafhankelijke vliegbelasting, hogere belasting voor businessclass en een heffing voor transferpassagiers.
04/10/24
Waterstate Wellness Hotel geopend
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.
04/10/24
Exclusief voor leden
Toverland vernieuwt parade Halloween
Dit jaar beginnen de Halloween Nights extra goed met een vernieuwde parade.
04/10/24
Week van de Veiligheid met nieuwe campagne
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld....
03/10/24
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking MECC en EMG
Event Management Group (EMG) en MECC Maastricht gaan samenwerking. Daarmee willen de twee hun marktpositie versterken en de klantervaring verder te optimaliseren.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
03/10/24
Exclusief voor leden
Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch winnen duurzame kampeerawards
Op het Duurzaamheidscongres Kampeerbranche zijn de duurzame kampeerawards uitgereikt. Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch gingen er met de Awards vandoor.