Ton Vermeulen
Ton Vermeulen is
hoofdredacteur van het NRIT Media Vrijetijdsplafform en redacteur van Recreatie & Toerisme. Omdat hij al ruim 25
jaar meedraait in de vrijetijdssector heeft hij een goed inzicht in de
uitdagingen waar deze sector voor staat. De vraag waarom consumenten een
bepaald gedrag vertonen en hoe ondernemers daarop met vernieuwende diensten en producten kunnen inspelen, intrigeert hem
weer elke dag. Hij heeft een enthousiaste en inspirerende stijl van
opereren waar´out-of-the-box denken' een belangrijke voorwaarde is om
te komen tot vernieuwende artikelen. Zijn grote passie is fotograferen waarbij architectuur, natuur en
citylife belangrijke thema's zijn. In het verlengde daarvan zet hij zich
ook in als vrijwilliger bij een zorgcluster in Breda waar hij met een
team vrijwilligers maandelijks een tv-programma realiseert. Daarnaast
worden in de regio heel wat kilometers op de racefiets afgelegd. Voor zijn werk reist hij bij voorkeur met het openbaar vervoer. Hij is
getrouwd met Agnes Dalm die een eigen bedrijf in de zorg heeft.
Thema: Topics:Attractieparken, Beleid, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Sport, Toerisme, Verblijfsrecreatie, Wellness, Zakelijk toerisme
|
|
04/10/24
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
|
04/10/24
Ruim een derde (34%) van de Nederlanders vreest dat vliegen te duur voor hen wordt als de kosten van vliegen verder stijgen. Veel Nederlanders zien in een eerlijkere opzet van de vliegbelasting een oplossing. Dat betekent dat er een meerderheid is voor afstandsafhankelijke vliegbelasting, hogere belasting voor businessclass en een heffing voor transferpassagiers.
|
04/10/24
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.
|
04/10/24
Dit jaar beginnen de Halloween Nights extra goed met een vernieuwde parade.
|
04/10/24
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld....
|
03/10/24
Event Management Group (EMG) en MECC Maastricht gaan samenwerking. Daarmee willen de twee hun marktpositie versterken en de klantervaring verder te optimaliseren.
|
03/10/24
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
|
03/10/24
Op het Duurzaamheidscongres Kampeerbranche zijn de duurzame kampeerawards uitgereikt. Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch gingen er met de Awards vandoor.
|
|