25-06-2018: Masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie

Masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie
Bron: Pixabay
NHTV Executive Education biedt op 25 juni 2018 de masterclass Digitale marketing voor de reisindustrie

aan.


De masterclass laat u allereerst kennis maken met verschillende soorten digitale data die bestaan en de manier waarop u deze kunt verzamelen. Daarnaast biedt de masterclass u praktische handvatten op het gebied van Search Engine Optimization, Social Media Scans en Google Analytics. Er wordt uitgelegd wat u met verschillende tools kunt en u gaat ook direct aan de slag met het toepassen van deze technologieën.

U kunt de nieuwe opgedane kennis en vaardigheden dus direct gaan gebruiken in uw organisatie!


Deze masterclass duurt 1 dag en heeft een praktische insteek op digitale marketing. Tijdens deze dag krijgt u de theorie uitgelegd welke daarna direct in de eigen organisatie kan worden toegepast. Bovendien wordt een interessant netwerk opgebouwd. Het betreft de hele dag inclusief lunch.


Duur: 1 dag

Prijs: € 250,-

Datum en tijd: 25 juni 2018 – 09.30 - 17.00

Locatie: Breda University of Applied Sciences (NHTV) Breda





Meer informatie op: https://www.nhtv-execedu.nl/opleidingen/digitale-marketing-voor-de-reisindustrie2
Topics:Marketing

||| Nieuws |||

19/12/25
Van plan een roadtrip te maken? Denk ook aan deze praktische zaken
Een roadtrip voelt altijd als een klein avontuur dat je zelf vormgeeft. De vrijheid om te stoppen waar je maar wilt geeft een gevoel dat geen andere reis kan evenaren. Toch begint die ontspannen vibe al bij de voorbereiding. Een kaart vol leuke plekken, een globale route, een playlist die mee kan tot aan de horizon.
18/12/25
Toerisme en recreatie spelen structurele rol in de leefbaarheid
In december heeft Destinatie Nederland een zienswijze ingediend op de Ontwerp Nota Ruimte. Toerisme en recreatie spelen een structurele rol en daar is ruimte voor nodig.
18/12/25
Musea trokken 32 miljoen bezoeken in 2024
Nederlandse musea trokken in 2024 bijna 32 miljoen bezoeken, evenveel als een jaar eerder. Dat zijn er 2 miljoen minder dan in pré-coronajaar 2019. Ook buitenlandse toeristen gaan iets minder (-2%) naar een museum.
18/12/25
Alumni get-together opleidingen tourism management op vakdag
Het is inmiddels een mooie traditie geworden om de vakdag van de Vakantiebeurs te starten met een le...
17/12/25
Exclusief voor leden
Laser en gezellige lampjes maken Bright Nights
Stap in een oase vol met licht, kleur, sneeuw en muziek. Het ideale kerstuitje voor het hele gezin met meer dan 40 attracties én verrassend entertainment, meldt attractiepark Walibi over de Bright Nights.
17/12/25
Zo maak je van je huis een oplaadpunt door cocooning
We leven in een maatschappij die altijd 'aan' staat. Prikkels, notificaties, deadlines; het houdt nooit op. Het is dan ook niet gek dat de trend van 'cocooning' je terugtrekken in je eigen veilige bubbel alleen maar groter wordt.
17/12/25
Exclusief voor leden
Actie om business class passagiers meer te laten betalen tegen vervuiling
Passagiers in first- en business class zijn verantwoordelijk voor 36% van alle CO2-uitstoot op langeafstandsvluchten vanuit Europa. Dat terwijl ze maar een klein gedeelte (14%) uitmaken van de passagiers. Dit blijkt uit een nieuwe Europese analyse van T3 Transportation Think Tank in opdracht van Greenpeace Centraal- en Oost-Europa.
17/12/25
Vier doorfietsroutes in provincie Utrecht
De provincie Utrecht, de gemeenten Amersfoort, De Bilt, De Ronde Venen, Houten, Soest, Uithoorn, Utrecht, Zeist, de Universiteit Utrecht, Schiphol en de Vervoerregio Amsterdam hebben met het ondertekenen van een overeenkomst hun intenties bekrachtigd om vier nieuwe doorfietsroutes aan te leggen.