Activatie Vakantiebeurs op Utrecht CS

Marleen Rompen en Sharon Vassell. Foto: Jaarbeurs Utrecht
Van vandaag tot en met 13 december brengt Koninklijke Jaarbeurs, organisator van Vakantiebeurs, een unieke activatie naar Utrecht Centraal Station: het Vakantiebeurs Café.
Deze actie is onderdeel van de Winterse Wensen van NS en biedt een inspirerende manier om consumenten te bereiken in aanloop naar Vakantiebeurs 2026. Bezoekers stappen in een tropische setting en doen mee aan de Mocktail Taste Test. Door te stemmen op hun favoriete mocktail maken zij kans op een droomreis naar Curaçao. Curaçao is partner in de activatie.
Vakantiegevoel op Utrecht Centraal
"Met het Vakantiebeurs Café brengen we een stukje vakantiebeleving naar het hart van Nederland,” zegt Marleen Rompen, beursmanager Vakantiebeurs bij Jaarbeurs. "Het is een innovatieve manier om onze doelgroep te inspireren en tegelijkertijd onze partners een podium te geven. Deze activatie laat zien hoe we beleving en merkervaring kunnen combineren op een plek waar dagelijks duizenden mensen passeren.”
Ook Sharon Vassell, Trade Coordinator the Curaçao Tourist Board kijkt uit naar de samenwerking: "Wij willen graag zo veel mogelijk mensen kennis laten maken met alles wat Curaçao te bieden heeft. En dat is veel meer dan alleen het heerlijke weer en de meer dan 35 stranden. Dit is een mooie kans om een voorproefje van de typische vrolijke gastvrijheid naar het Winterse Utrecht te brengen als voorproefje van onze uitgebreide aanwezigheid tijdens de Vakantiebeurs begin januari."
Vooruitblik op Vakantiebeurs 2026
Na deze activatie is het aftellen begonnen naar de Vakantiebeurs, die van 8 tot en met 11 januari 2026 plaatsvindt in Jaarbeurs. Het evenement is het platform voor de reisbranche om consumenten te inspireren en te verbinden. Vakantiebeurs biedt een wereld vol reisinspiratie, beleving en ontmoetingen. De plek waar reisprofessionals en reisliefhebbers samenkomen om nieuwe avonturen te plannen.
Topics:Evenementen, Marketing, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: vakantiebeurs, activatie, marketing, communicatie



























































