Trainen op excellente service
Praktijkcase: trainen op service levert rendement op

Thoomas Ney: \
Luchtvaartgigant Emirates heeft in Dubai een nieuw, ultramodern trainingscentrum geopend voor het trainen van hospitalty op het hoogste niveau van 25.000 cabinemedewerkers. De investering is het waard want service blijkt te renderen.
De nieuwe trainingsfaciliteit van 8 miljoen dollar (ruim 6.8 miljoen euro) omvat een ruim restaurant en lounge met plaats voor 170 gasten, stijlvolle demonstratiekeukens en acht klaslokalen uitgerust met de nieuwste technologie. Aan het einde van dit jaar zullen meer dan 10.000 Emirates cabinemedewerkers in de nieuwe faciliteit zijn opgeleid. Waarom wordt zo fors geïnvesteerd in die softe factor hospitality? Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
| Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
| Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
| Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
| Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
| Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
| Recreatie & Toerisme | |||
| Vrijetijdstudies | |||
| Toegang zonder inloggen | |||
| € 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
| Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Toerisme
Trefwoorden: hospitality, service, training, personeel, management, strategie





























































