Geplaatst op: 09-12-2024
Auteur: Marc Gerlings

Dave Geensen volgt Gerben Baaij op bij Dordrecht Marketing & Partners

Dave Geensen volgt Gerben Baaij op bij Dordrecht Marketing & Partners
Dave Geensen. Foto: Dordrecht Marketing & Partners.
Dave Geensen treedt per 1 februari 2025 in dienst bij Dordrecht Marketing & Partners. Hij volgt Gerben Baaij op, de huidige directeur-bestuurder, die na 17,5 jaar de organisatie zal verlaten.

Dave Geensen (45) is momenteel werkzaam als programmamanager Internationale Handel & Acquisitie bij de gemeente Rotterdam. Daarvoor had hij de dagelijkse leiding over het projectteam van de gaststad Rotterdam waar het Songfestival in 2021 plaatsvond. Het team heeft onder complexe omstandigheden (pandemie) het Songfestival tot een succes weten te maken. Dave neemt bijna 17 jaar werkervaring mee vanuit de publieke sector. Waarbij er vrijwel altijd samenwerking was met private partijen en een focus op marketing en economie. Daarvoor was Dave werkzaam in het bedrijfsleven.

Erik van Heijningen, voorzitter van de Raad van Toezicht van Dordrecht Marketing & Partners: "Wij feliciteren Dave Geensen en onszelf dat Dave de functie van directeur van DM&P gaat bekleden. Hij heeft als manager veel kennis en ervaring opgedaan in Rotterdam; zijn enthousiasme is aanstekelijk.”

Verder bouwen

Dave Geensen: "Ik kom al lang met veel plezier in Dordrecht en ik heb grote bewondering voor de ontwikkelingen die er door de jaren heen hebben plaatsgevonden. Het is dan ook een eer en een groot genoegen om al het moois van de stadsregio in de schijnwerpers te zetten. Nationale en internationale bekendheid zorgt voor meer levendigheid en bedrijvigheid. Ik kan niet wachten om samen met het team, de partners en de bewoners verder te bouwen aan de marketing en ontwikkeling van Dordrecht. Hét centrum van de regio als het gaat om toerisme, cultuur, werken en wonen. Ik heb er heel erg veel zin in en kijk uit naar de samenwerking!”

Expert citymarketing

Gerben Baaij, groeide tijdens en na zijn werk bij NBTC uit tot expert in citymarketing: "Op 1 juni verlaat ik na 17,5 jaar Dordrecht Marketing & Partners. De stad heeft zich in die periode op een ongelooflijke manier ontwikkeld en ik ben trots op de bijdrage die onze organisatie daaraan geleverd heeft. Ik ben blij dat ik het stokje mag overdragen aan iemand met het profiel en de ervaring van Dave. Dat geeft vertrouwen dat Dordrecht Marketing & Partners ook in de toekomst die bijdrage kan blijven leveren.”
Trefwoorden: Gerben Baaij, Dave Geensen, Dordrecht, citymarketing, management

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

13/01/25
2024 lastig jaar horeca met volumedaling
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) keek bij de opening van vakbeurs Horecava terug op het horecajaar 2024 en de brancheorganisatie keek ook vooruit op 2025. Het bleek een lastig jaar met een lichte volumedaling in 2024.
13/01/25
Witte fiets Veluwe aan Zee weer terug
De beeldbepalende witte fiets is weer teruggeplaatst bij Leisurelands locatie Veluwe aan zee. De fie...
13/01/25
Exclusief voor leden
Waterbedrijven mogen op meer locaties water oppompen
Voor de vrijetijdseconomie is het van groot belang dat gasten altijd over goed schoon drinkwater kun...
10/01/25
Shortlist kanshebbers wandelroute van 2025
Vijf routes in Nederland en België maken nog kans op de eretitel ‘Hicle Wandelroute van het Jaar 2025’. Tijdens de eerste dag van de Fiets en Wandelbeurs in Gent, op zaterdag 1 maart, maakt de jury de winnaar bekend van deze verkiezing.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
10/01/25
Exclusief voor leden
Intercontinentale Nederlandse toerist kiest voor Azië
Zo rond van Vakantiebeurs publiceren diverse organisaties hun verwachtingen voor vakanties in 2025. Op nritmedia.nl gaf TUI de aftrap met haar zomervakantietrends, NBTC het haar Vakantie Sentiment Monitor en deed Sunweb onderzoek naar motieven en gedrag van Nederlandse vakantiegangers. ANWB sluit de week af met haar vakantieonderzoek.

||| Agenda |||

27/01/25
27/01/25 t/m 27-01-25: Plant Powered Dinner Talk
Op maandag 27 januari 2025 vindt de allereerste Plant Powered Dinner Talk plaats bij resta...
29/01/25
29/01/25 t/m 02-02-25: Caravana
Van 29 januari t/m 2 februari 2025 is de WTC Expo in Leeuwarden het toneel van Caravana 20...
06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...