Geplaatst op: 30-01-2023
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

Interhome breidt portfolio uit met ruim 6.000 vakantiewoningen in Denemarken

Interhome breidt portfolio uit met ruim 6.000 vakantiewoningen in Denemarken

De Interhome Group heeft via een strategische samenwerking met de Deense vakantiewoningaanbieder Sol og Strand meer dan 6.000 vakantiewoningen en appartementen aan haar portfolio toegevoegd. Denemarken, dat rijk is aan panoramische landschappen tussen de Noordzee en de Baltische kust, is de laatste jaren steeds populairder geworden als toeristische bestemming. 


De Zwitserse Interhome Group, specialist in vakantieaccommodaties, en het Deense Sol og Strand zijn een nieuwe, strategische samenwerking aangegaan. Beide vakantiewoningspecialisten volgen een vergelijkbare strategie, met lokale servicekantoren in populaire vakantieregio's die fungeren als aanspreekpunt voor zowel vakantiegasten als woningeigenaren. "We zijn verheugd dat we in Sol og Strand een exclusieve partner voor de Deense markt hebben gevonden, die qua waarden en bedrijfsmodel uitstekend bij elkaar passen" , aldus Jörg Herrmann, CEO van Interhome Group. "We kennen de oprichters en het management van Sol og Strand al vele jaren persoonlijk en bewonderen hoe de organisatie zich is blijven ontwikkelen. Los van onze gedeelde passie voor vakantiewoningen, hebben we beiden als doel om via een succesvolle bemiddeling zowel onze gasten als onze eigenaren blij te maken", voegt hij eraan toe. De meer dan 6.000 accommodaties van Sol og Strand in Denemarken zullen de komende weken stelselmatig aan de website van Interhome worden toegevoegd. 


"We zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om ons bedrijf uit te breiden en onze positie in de markt te versterken. Deze strategische samenwerking met Interhome Group heeft ons een perfecte oplossing geboden: met haar platform en uitgebreide internationale netwerk zal Interhome Group ons helpen het volume van boekingen voor vakantiewoningen in Denemarken te verhogen", legt Per Dam, Managing Director van Sol og Strand, uit.

Trefwoorden: Strategische samenwerking, uitbreiding portfolio

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...