Visit Friesland, Kâld Kletske en Sonnema lanceren nieuwe smaaksensatie
Visit Friesland en Kâld Kletske slaan wederom de handen ineen voor het ontwikkelen van een nieuw product. Dat doen ze dit keer in samenwerking met Berenburg producent Sonnema uit Bolsward. De drie Friese bedrijven bundelen hun krachten om een nieuw biertje op de markt te brengen, de Opfrieser. Een verrassende en eigenzinnige combinatie van bier en beerenburg die perfect is voor het najaar. De Opfrieser maakt onderdeel uit van de nieuwe najaarscampagne van Visit Friesland, Opfriesen, en is vanaf 17 november verkrijgbaar bij onder andere Friese horecazaken, hotels, slijterijen, supermarkten en delicatessezaken. Een eigenzinnig en toegankelijk biertje De geschiedenis van het Dokkumer bier begint al in de vroege middeleeuwen met op het hoogtepunt negentien brouwerijen. Kâld Kletske zet deze traditie voort als hét Friese bier. Fedde Sonnema ging in 1860 op jacht naar kruiden in weilanden, langs paden en de oevers van de Friese meren. Hij probeerde diverse soorten uit en kwam daarmee tot de perfecte drank: Sonnema Berenburg. Deze twee mooie Friese merken komen nu samen in één drankje: Bierenburg. Gewoan spesjaal bier, mar dan oars. De smaken van Kâld Kletske en Sonnema zijn geblend in een kruidige, maar doordrinkbare Bierenburg met tonen van citrus en met heerlijk warm gevoel in de afdronk. Dit zorgt voor een eigenzinnig en toegankelijk biertje, gebrouwen met biologisch geteelde brouwgerst. En natuurlijk smaakt je Opfrieser het lekkerst in Fryslân. NajaarscampagneDe Opfrieser wordt ingezet als versterking voor de nieuwe Opfriesen najaarscampagne van Visit Friesland. Met de campagne laten we zien dat Friesland niet alleen mooi is in de zomer, maar ook in de herfst- en winterperiode. Want in Friesland weten ze als geen ander hoe je moet Opfriesen: opladen en frisse energie opdoen in de koude maanden zoals dat alleen in Friesland kan. Voor iedereen die toe is aan een opfrisser in de donkere maanden is Friesland dé bestemming deze winter. Schreeuw tegen de wind, dans in de regen en geniet van de natuur. En na zo’n actieve dag, opwarmen met een Opfrieser in je hand. De Opfrieser is vanaf 17 november te verkrijgen op diverse locaties in Friesland. Voor meer informatie over de Opfrieser en over de campagne, bezoek de websites.
Link: https://bierenburg.nl,https://www.friesland.nl/nl/uitgelicht/opfriesen
Trefwoorden: Smaaksensatie, campagne, nieuw product
|
|
08/06/23
Ruim 40.000 mensen schreven zich al in voor een proefslaapweekend op het nieuwe park in het Zeeuwse Cadzand. EuroParcs stelt 40 Beach lodges kosteloos beschikbaar.
|
07/06/23
Toeristenreus Corendon en kleinschalige vakanties, dat lijkt een vreemde match. Toch probeert Corendon dat maar het oude label voor dit type vakanties Karin’s Choice wordt ingeruild voor de merknaam By June.
|
06/06/23
In de directe omgeving van de etappes van de Tour de France van 2023 heeft aanbieder van kampeeraccommodaties Vacansoleil 54 campings geselecteerd. Wielerfans kunnen hier de koers combineren met comfortabel vakantie vieren op een camping.
|
01/06/23
Uit onderzoek van reissite Skyscanner blijkt dat 86 procent van de Nederlanders van plan is om deze zomer op vakantie te gaan. Iets meer dan een derde (37%) heeft de zomervakantie nog niet geboekt.
|
16/05/23
De gemeente Schiedam heeft de Nationale Citymarketing Trofee gewonnen in de categorie steden tot 100.000 inwoners. Schiedam versloeg de andere genomineerde, Den Helder. Tilburg won de Nationale Citymarketing Trofee in de categorie vanaf 100.000 inwoners. Tilburg liet Almere, Den Haag en Deventer achter zich. De trofee werd op maandag 15 mei uitgereikt tijdens het Nationaal Congres Citymarketing in Kampen. Het thema was dit jaar ‘De Stad en Het Water’.
|
11/05/23
Munckhof Business Travel wordt de front runner in Nederland in het aanbieden van New Distribution Capabilities -content voor zakelijk reizen. Dat was de centrale boodschap afgelopen maandagavond op een speciaal georganiseerd event in Tiel. Delegaties van luchtvaartmaatschappij KLM en technologiepartner Amadeus waren tevens aanwezig om dit moment bij te wonen.
|
10/05/23
Op de nieuwe toeristische website Hart van Limburg speelt de Leefstijlvinder een hoofdrol. Limburg Marketing heeft haar consumenten website een gloednieuw design gegeven en het ‘doen’ submenu op de zeven verschillende leefstijlen gebaseerd.
|
09/05/23
Attractiepark Toverland heeft vandaag bekendgemaakt welke populaire YouTubers en TikTokkers hun opwachting maken bij het jaarlijks terugkerende evenement YOUTUBERSxTOVERLAND. Op zondag 25 juni zijn onder andere Team Dylan Haegens, Kalvijn, Nina Warink en dj-duo Giel en Stefan van STUK te vinden op de Main Stage.
|
|
25/09/23
De Toerisme Top 2023 wordt dit jaar in Drenthe georganiseerd op maandag 25 september. De Toeris...
|
14/11/23 t/m 16-11-23
Dé vakbeurs voor een toekomstbestendige recreatiebranche.
Op 14, 15 en 16 novemb...
|
|