Het best gewaardeerde leisurebedrijf
De Efteling is in de categorie Leisure het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Op de tweede plaats staat Apenheul gevolgd door Van der Valk Hotels & Restaurants. De Efteling behaalde een rapportcijfer 8,07 en stond over alle branches op een 3e positie achter Rituals en bol.com. Vorig jaar stond de Efteling nog op positie 70 en herpakte zich dit jaar sterk. Het park had vorig jaar veel last van de coronamaatregelen wat een sterk effect had op de score. Volgens de jury klopt bij de Efteling het hele verhaal...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: dagrecreatie, attractieparken, klantwaardering, waardering
|
|
28/04/22
Nee, het is niet normaal zoals het er dit paasweekend op de Amsterdamse Wallen aan toeging. De uitwa...
|
31/03/22
Aan het begin van de Coronacrisis leek er veel draagvlak te zijn voor misschien wel fundamentele ver...
|
13/01/22
Op 23 november presenteerden de hogescholen hun onderzoeksambities aan demissionair minister van ond...
|
15/12/21
Het is alweer ruim anderhalf jaar geleden dat het Corona virus het land, en daarmee ook de reisbranc...
|
13/12/21
Je zal ze de kost moeten geven. Mensen die in artikelen en interviews stellen ‘de leukste baan van...
|
|
27/06/22
Hoe hebben de Nederlandse vakantieparken het in het voorjaar gedaan en wat zijn de vooruitzichten voor de zomer? Stratecht geeft uit haar boekingsmonitor de antwoorden.
|
24/06/22
Schiphol mag in de nabije toekomst niet meer dan 440.000 vluchten per jaar afhandelen. Het kabinet wil daarmee de geluidsoverlast aanpakken maar tegelijkertijd de economische functie van Schiphol behouden. De beslissing over de opening van Lelystad Airport wordt niet eerder dan in de zomer van 2024 verwacht.
|
24/06/22
Met de overhandiging van de symbolische sleutel aan Lotte, gezinslid van de eerste gasten, werd door...
|
24/06/22
Het Summa College in Eindhoven gaat intensief met het bedrijfsleven samenwerken bij het opleiden van...
|
23/06/22
De afgelopen tien jaar waren ze ‘achter de schermen’ eigenlijk al één organisatie, bureau ZKA en Seinpost. Nu worden de expertises van de twee gespecialiseerde bureaus officieel gebundeld tot één merk.
|
23/06/22
Het bezoek aan de Floriade valt enorm tegen. De bezoekersprognose wordt zowat gehalveerd. Dat kost de gemeente Almere weer miljoenen.
|
23/06/22
Touroperators die normaliter in de zomer via Schiphol hun gasten laten vertrekken, zijn gedwongen om op andere manieren het reisaanbod aan te bieden. Touroperator Sunweb zegt dat het 99% van de geboekte vakanties door kan laten gaan voor 1% wordt een alternatief gezocht. Ook toekomstig aanbod is verzekerd van vertrek.
|
23/06/22
Martin Maassen, oud-directeur van RECRON, leek van de radar verdwenen maar is helemaal terug.
|
|