Geplaatst op: 13-05-2022
Auteur: Marc Gerlings

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Popartiest Snelle, bekend van zijn hits ‘Reünie’ en ‘Blijven Slapen’, verraste gister busreizigers in Leiden met een mini-concert. Het is de start van de introductiecampagne voor de nieuwe reisapp Glimble.

De artiest die voor shows, studiosessies en afspraken veel onderweg is, liet tijdens dit ludieke optreden voor het eerst de song ‘Geen plek als onderweg’ horen.



Makkelijk plannen en reizen

Hiermee brengt Snelle, in samenwerking met reisapp glimble, een ode aan het reizen en onderweg zijn. Glimble is een reisapp van meerdere vervoersbedrijven in Nederland. De app geeft zowel opties voor openbaar vervoer maar je kunt ook je eigen vervoer erin meenemen. Je kunt er in plannen, boeken en betalen. Je kunt zelfs instellen dat je een melding krijgt wanneer je moet uitstappen uit bus of trein voor je volgende verbinding. Met de campagne wordt ingespeeld op de creativiteit en de nieuwe ideeën die vaak tijdens het reizen opkomen.

Vanaf station Leiden Centraal werden passagiers en fans met een 'Snelle dienst' naar een speciale halte gebracht, omgetoverd tot podium. Hier werden zij verrast met een mini-concert waar de artiest een akoestische en intieme set speelde van 10 minuten.

Geen plek als onderweg

Snelle over de nieuwe song ‘Geen plek als onderweg’. Snelle over het nummer en daarmee over de campagne: "Ik ben altijd onderweg naar shows, naar de studio, naar interviews, ga zo maar door. Ik ging vroeger altijd met de trein naar mijn bijbaantje en ook in het begin van mijn carrière hebben we met de crew veel gereisd met het openbaar vervoer naar optredens. Achteraf gezien was dit echt een van de leukste periodes tot nu toe, omdat we hier veel inspiratie uit haalden. Daarom heb ik voor de lyrics mijn herinneringen verzameld en deze song ontwikkeld die iedereen kan luisteren onderweg”.

Anne Hettinga, CEO Arriva Nederland, over de nieuwe glimble reisapp: "Wij combineren met glimble de moderne digitale wereld met fijn bewegen in een fysieke wereld. Reizen is een ervaring op zich. Ik ben trots dat we nu samen met Snelle onderweg zijn om bestemmingen en mensen met elkaar te verbinden.”

Snelle 15 maanden verbonden aan Glimble

De campagne ‘Geen plek als onderweg’ loopt tot eind juni en vormt de aftrap voor een langdurige samenwerking van 15 maanden tussen Snelle en glimble.


Trefwoorden: Glimble, reisapp, campagne, marketing

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
ZooParc in Overloon biedt bezoekers bijzondere kans: word een dag dierenverzorger
Vanaf mei kunnen bezoekers in de dierentuin een halve dag meelopen met een dierenverzorger en helpen met dagelijkse werkzaamheden bij de verzorging van de dieren.
19/04/24
Liberationroutes in Salland & Twente met persoonlijke verhalen
De Liberation Route Europe die een schakel vormt tussen de belangrijkst regio's tijdens de opmars an de geallieerden, is een steeds uitbreidende internationale herdenkingsroute die mijlpalen uit de moderne Europese geschiedenis met elkaar verbindt.
19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
19/04/24
Onderzoek naar Europees vaarbewijs
De Europese Commissie wil weten wat de voor- en nadelen van een eventueel uniform vaarbewijs of vaar...
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
17/04/24
Exclusief voor leden
Boekingstrends meivakantie
Met de meivakantie aanstaande komen diverse touroperators met hun boekingstrends. TUI Nederland ziet 10% meer reizigers tijdens de meivakantie in vergelijking met vorig jaar. De VakantieDiscounter ziet een grote belangstelling voor een all-inclusive naar Turkije.
17/04/24
Exclusief voor leden
Erfgoeddag met thema 'Thuis'
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
17/04/24
ANVR pleit voor flexibiliteit rondom schoolvakanties
De ANVR pleit voor meer flexibiliteit rondom schoolvakanties. Hiermee wordt vakantiedrukte beter gespreid op wegen en luchthavens, maar ook op de bestemmingen zelf, meent ANVR. Frank Oostdam reageert op het gemaakte position paper over de gewenste flexbiliteit.

||| Agenda |||

14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
23/05/24
23/05/24 t/m 23-05-24: LDA Kennisdag 2024
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
11/06/24
11/06/24 t/m 11-06-24: Openhuis Posta7 - FEC & Retailtainment
Op dinsdag 11 juni organiseert Pleisureworld Openhuis bij FEC Posta7. Dat is dé hotspot ...