Geplaatst op: 12-05-2022
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

HotelloTOP Year Event op maandag 23 mei te AFAS, Leusden

HotelloTOP Year Event op maandag 23 mei te AFAS, Leusden

De 17e editie van het HotelloTOP Year Event staat eindelijk weer op de kalender. Op maandag 23 mei, in het bijzondere AFAS Theater Leusden, komen Hotello’s weer massaal bij elkaar. Geheel in het thema ‘Fun da Mentals’ organiseert HotelloTOP een programma van 16:00 - 21:00 uur, bestaande uit een ontvangst, congres en urenlange netwerkborrel. Registratiecodes zijn verkrijgbaar via alle HotelloTOP Partners. Meer informatie lezen en registreren (of een kaart kopen) kan viahotellotop.nl/year-event.

  

Thema

Het thema Fun da Mentals kent meerdere lagen. De afgelopen jaren zijn Hotello’s massaal weer teruggegaan naar het fundament en waar zij zo gelukkig van worden. Contact maken met anderen, in het belang van anderen denken, spontane acties opzetten en gekke ideeën uitvoeren. Nu kijkt de gastvrijheidsbranche weer vooruit en vanuit dat fundament bouwen hospitality professionals verder aan de branche. Ze staan weer in hun volle kracht. In ‘Fun da Mentals’ zitten ook de woorden FUN en MENTAL; essentiële onderdelen van het HotelloDNA, want alle gekheid op een stokje: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, we work hard, play hard, het leven is een feestje en wij hangen de slingers op.

 

Congres

Het congres zal in goede banen worden geleid door presentatieduo Mandy Schild (HTH ’07), entrepreneur en presentatie specialist, en Niek van den Adel, (SHMS’08), internationale spreker en hospitality auteur. Daarnaast delen twee Hotello’s hun persoonlijke verhaal: Veerle Donders (HTH ‘12, Zoku) en Robbert de Ruijter (SHMS ’08, AFAS Software) zullen het publiek meenemen in hun unieke ervaringen.

Na de twee TOP talks wordt er flink geroast door Pep Rosenfeld, mede-eigenaar van Boom Chicago. Boom Chicago is een creatieve organisatie die live comedy shows geeft voor bedrijfsevenementen en campagnes maakt over de hele wereld. Pep zal alle Hotello’s een lachspiegel voorhouden en deze eigenzinnige doelgroep confronteren met al haar gebreken en stereotypes.

 

Hotello of the Year Award 2022De Hotello of the Year Award 2022 finale is spannender dan ooit, met niet drie, maar vier finalisten. In de finale staan Barbara Kerstens (HMSM’99), Floris Licht (HTH’03), Camille Oostwegel (HMSM’09) en Joachim de Looij (Saxion’06). Eenieder van hen heeft onderscheidend gepresteerd en wordt erkend en herkend als een échte Hotello. Tijdens het congres mag het publiek live stemmen en wordt de winnaar bepaald.

Tijdens het congres wordt ook de Talent of the Year Award uitgereikt aan een jonge, veelbelovende Hotello. De finalisten Het HotelloTOP Year Event wordt afgesloten met de welbekende, urenlange netwerkborrel. Zet ook woensdag 11 januari 2023 alvast in de agenda, want dan gaat het HotelloTOP Year Event weer traditiegetrouw plaatsvinden in Amsterdam tijdens de Horecava.

 

Link: https://2ovzw3o.momice.events
Trefwoorden: Hotellotop, congres, of the year

||| Blogs |||

28/04/22
Geef toerisme een nieuwe toekomst
Nee, het is niet normaal zoals het er dit paasweekend op de Amsterdamse Wallen aan toeging. De uitwa...
13/12/21
DITCH THE PITCH
DITCH THE PITCH
13/12/21 · Marketing · Reis & vervoer · Marcel Baltus | Lees meer
Je zal ze de kost moeten geven. Mensen die in artikelen en interviews stellen ‘de leukste baan van...
09/07/21
Dromomania
Wat een intens genot was het. De voortijdige uitschakeling van het Nederlands Elftal (nou ja, eigenl...
30/03/21
Hoe je een imago verkwanselt met een kop koffie
In het stemhokje schoot de gedachte door mijn hoofd. Merkwaardig eigenlijk dat meerdere politieke pa...
28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/10/22
Hoe richt je de stad uitdagend in voor de WK volleybal?
Het WK volleybal voor vrouwen vindt plaats in drie speelsteden in Nederland. Apeldoorn is daar één van. Toernooidirecteur Manon Flier legt de inrichting uit.
03/10/22
4 SEO tips voor je vakantiewoningwebsite
Er zijn tal van tools die je kunt gebruiken om snel en eenvoudig je eigen website te bouwen. Als je dat eenmaal hebt gedaan, is het tijd om je website te optimaliseren voor zoekmachines. Eventueel kun je hiervoor een SEO bureau inzetten, maar het is ook mogelijk zelf de volgende tips toe te passen. Zo kun je je vakantiewoningwebsite verbeteren voor de zoekmachines!
30/09/22
Belgische bedrijven vinden in Nederland aantrekkelijk vestigingsklimaat
In vijf jaar tijd is het aantal Belgische multinationals in Nederland toegenomen van 1138 in 2015 naar 1528 in 2020. Voor DMO's die ook actief zijn in het werven van bedrijven is dit een opvallende trend.
27/09/22
Datatool Limburg Marketing geeft uniek inzicht in bezoeker regio
Limburg Marketing heeft in samenwerking met de Universiteit Maastricht een unieke datatool ontwikkel...
26/09/22
Exclusief voor leden
Lastige campagneboodschap: stuur geen app naar bestuurder
Het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat lanceert vandaag de campagne ‘Mij Nie Appen!’. Die moet het aantal verkeersslachtoffers en ongelukken tijdens het reizen door smartphonegebruik verminderen.
07/09/22
Exclusief voor leden
Museum Verhildersum maakt belevingspunt zanger Ede Staals
Museum Verhildersum in Leens gaat een expositie maken over het leven van de Groninger zanger Ede Staal en de landschappen uit zijn muziek en gedichten. Het project krijgt subsidie van de provincie Groningen uit de regeling 'Vernieuwing vaste presentatie erfgoed'.
23/08/22
Wandelen en regionale producten snoepen
In Flevoland wordt nu volop geoogst. De combinatie tussen wandelen en de lokale producten kopen en eten wordt volop aangeboden. Mooie inspiratie voor partners in recreatie om dit onderwerp op te pakken.
19/08/22
Hoe positioneer je je regio als wijnbestemming?
Dmo Visit Zuid-Limburg positioneert de regio graag als wijngebied. Dat doet het met routes maar om de beleving van wijn naar een hoger niveau te brengen gebeurt dat ook door lichte ondersteuning in pr van het tijdelijk Wijnrestaurant op het Land.