Geplaatst op: 03-03-2022
Auteur: Marc Gerlings

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe

Travel Lifestyle Network voegt bureau One of You toe
The Travel Lifestyle Network (TLN) heeft een nieuw partner pr-bureau verwelkomd in zijn groep van internationale communicatiebureaus die zich exclusief richten op de reis- en lifestylesector. Het bureau One of You uit Zweden is nu lid van TLN.

Voor de Benelux is het Nederlandse pr-bureau Baltus Communications uit Den Haag sinds 2008 lid van het netwerk.

TLN is actief in 23 landen en is een collectief van onafhankelijke pr- en marketingcommunicatiebureaus die gespecialiseerd zijn in de reis- en lifestylesector. De leden zijn  marktleiders in hun vakgebied met als doel om samen te werken en krachten te bundelen.

Voor de Scandinavische markt was het netwerk nog op zoek naar een gespecialiseerd bureau. Het bureau One of You, gevestigd in Stockholm, Zweden, is toonaangevend op het gebied van luxe toerisme promotie in Scandinavië. www.oneofyou.se

"Terwijl de wereld zijn grenzen weer opent voor reizen en toerisme, zijn we verheugd dat het Travel Lifestyle Network blijft groeien, waardoor het aanbod van onze bestaande leden voor zowel huidige als toekomstige klanten wordt versterkt", aldus Virginie Le Norgant, voorzitter van TLN en Associate Director bij Group Expression in Parijs. "We zijn trots om zo'n ervaren en zeer gerespecteerd bureau toe te voegen om ons netwerk in de Scandinavische regio te vertegenwoordigen."

One of You is lid geworden van TLN na een volledige stemming door de bestaande leden van het netwerk en na een serie van uitgebreide interviews.  

Agnes van Duffelen van Baltus Communications zegt dat zij veel te danken heeft aan het lidmaatschap van het netwerk. "Verschillende samenwerkingen met verkeersbureaus zijn via het netwerk bij ons klant geworden. Wij kunnen elkaar helpen met pitches en pr-ideeën. Zonder het lidmaatschap van TLN zouden wij als bureau minder zichtbaarheid hebben in onze markt. Daarbij leer je ook veel van je eigen markt hoe onze buitenlandse collega’s ons zien. Zo is Nederland veruit koploper als het gaat om professionele reisbloggers." 

Gezamenlijke TLN klanten zijn onder meer: Central America Tourism Board, Costa Daurada Tourism Board en Hotel CanLluc op Ibiza. Het netwerk houdt jaarlijks een grote meeting en dit jaar zal dat in Italië zijn.
Trefwoorden: pr, netwerk, marketing, reizen

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...