Geplaatst op: 01-10-2021
Auteur: Redactie
NRIT

RED Online Marketing en Blogs4Travel gaan samen verder

RED Online Marketing en Blogs4Travel gaan samen verder

Per 1 oktober neemt RED Online Marketing het bedrijf van Richard Otten, Blogs4Travel, over. Beide bedrijven zijn welbekend en actief in de reis- en recreatiebranche. De aangeboden diensten sluiten mooi op elkaar aan en zullen elkaar versterken. Richard Otten maakt vanaf nu deel uit van het managementteam van RED Online Marketing en wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de Franse markt. De diensten van RED worden met de komst van Renske Swarts in het team uitgebreid met contentcreatie, strategie en social media management. De naam Blogs4Travel blijft voorlopig bestaan.

Richard Otten, oprichter van Blogs4Travel en bekend in de recreatiebranche van o.a. TeamAnimation (animatieteams en programma’s), zijn Podcast (Toerisme, Recreatie en vrije tijd) en columns in de Recreatie Vakkrant zegt: "Roy en ik kennen elkaar al jaren en afgelopen jaar heb ik Corné en Lotte ook goed leren kennen toen ik achter de schermen al als RED sales vertegenwoordiger op de Franse markt eerste stappen zette. Dankzij de enorme klik, en onder het motto ‘samen staan we sterker’ voelde het voor mij nu goed om deze stap te maken.” De online publishing activiteiten, waaronder de labels Glamping.nl en Kids-Campings.com, blijven onder beheer van Richard Otten.  

Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing zet met deze stap zijn ambitieuze plannen als groeiend specialistisch online marketingbureau in de reis- en recreatiebranche voort. Het team, onder leiding van Corné den Braber en Lotte Konietzny, bouwt gestaag verder aan uitbreiding in Frankrijk en Duitsland. "We zijn trots dat Richard en Renske deel uitmaken van RED. Met Richard ga ik wayback, zijn kennis van de recreatiebranche en Franse markt is heel waardevol voor ons. Onze diensten sluiten mooi op elkaar aan. Samen kunnen we verder bouwen aan onze ambitie om het grootste Nederlandstalige online marketing bureau van (noordwest) Europa te worden, zonder de persoonlijke relatie met onze klanten uit het oog te verliezen”, aldus Platje

Trefwoorden: marketing, reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie

CELTH
 






||| Nieuws |||

24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
15/04/24
Minke Rabaut in workshop 3ST
Minke Rabaut van Impuls Zeeland is toegevoegd aan de workshop 3ST tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024, op 18 april in Vlissingen
15/04/24
Resort Lexmond van TopParken officieel geopend
Zaterdag 13 april vond de officiële opening van Resort Lexmond van TopParken plaats. Het vakantiepa...
11/04/24
Marieke Braber spreker workshop Vakantieparken en trends
Jos van der Sterren heeft bij zijn workshop over vakantieparken een stevige side-kick naast zich in de vorm van Marieke Braber. Het is weer een sterke aanvulling in het programma van Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
09/04/24
Ga op speeddate bij Trendcongres Toerisme en Vrijetijd
Nog een reden om naar het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd te komen. Je mag als bezoeker op speeddate. Leer razendsnel je vakgenoten kennen.
05/04/24
Exclusief voor leden
Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken
Het Expertisecentrum Vitale Vakantieparken Overijssel heeft de ‘Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken' aan aan demissionair minister Hugo de Jonge overhandigd.
03/04/24
Exclusief voor leden
Hoe bouw je een onderscheidend merk?
Hoe bouw je een merk met een onderscheidende identiteit? Die vraag stond centraal op de presentatie van Martijn Assen van bureau NLVK op het kennisevent Embrace Growth 2024 van Booking Experts. In dit artikel de highlights en wat pointers.

||| Agenda |||

27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...