Geplaatst op: 23-06-2021
Auteur: Marc Gerlings

Stip Reizen biedt Makro klanten reizen aan

Stip Reizen biedt Makro klanten reizen aan
Stip Reizen biedt onder meer F1 reizen aan via Makro. Foto: Stip Reizen.
Stip Reizen gaat samen met Makro Nederland vakanties aanbieden. Op 22 juni is de eerste papieren reisfolder op de mat gevallen bij de pashouders van de groothandel. Ook komt er een online versie beschikbaar. De touroperator wil met de samenwerking snel inspelen op de veranderende vraag vanuit de klanten. Fred Verlinden licht de samenwerking toe.

In deze reisfolder zijn 25 vakantie-aanbiedingen te vinden. De reizen worden geheel verzorgd door Stip Reizen. Het aanbod is zeer divers en bestaat uit zonvakanties, autoreizen, cruises, rondreizen, F1-reizen en bungalowparken. Iedere twee weken wordt het aanbod vernieuwd, waarbij ingespeeld wordt op de verandering in vraag en aanbod in de reismarkt. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: reizen, touroprator, retail, marketing, bereik, distributie

||| Blogs |||

09/07/21
Dromomania
Wat een intens genot was het. De voortijdige uitschakeling van het Nederlands Elftal (nou ja, eigenl...
28/07/20
I am the greatest!
I am the greatest!
28/07/20 · Reis & vervoer · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Marcel Baltus wil met zijn blog de nieuwsredacties eens opschudden. Zij kiezen steevast voor de grote bedrijven als de reisbranche in de actualiteit staat. De vele duizenden kleine reisbedrijven krijgen geen aandacht terwijl zij het kloppend hart zijn van de branche.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/07/21
Norwegian Cruise Line vaart voor het eerst weer na 500 dagen
Norwegian Cruise Line (NCL) heeft gisteren haar cruise comeback officieel ingeluid met een dubbel debuut: Norwegian Jade is niet alleen het eerste schip van de 17 schepen tellende vloot die na 500 dagen weer gasten verwelkomde aan boord, ze schreef ook geschiedenis voor NCL door zich als eerste schip in haar thuishaven Athene (Piraeus) te stationeren. Daar is de Griekse minister van toerisme blij mee.
23/07/21
Nog meer Nederlanders boeken in Nederland - dramatisch verlies door wegblijven buitenlandse gasten
De groeiende onzekerheid rondom de steeds wisselende reisadviezen houdt vakantiegangers in eigen land. Dat blijkt uit data van boekingsplatform BungalowSpecials.nl. Ondertussen tekent zich een forse verliespost af voor de vakantieparken door het missen van de buitenlandse gasten in de cruciale zomermaanden voor de toeristische sector.
19/07/21
Vakantie-uitgaven in 2021 licht omhoog
De vakantie-uitgaven van Nederlanders liggen in 2021 iets hoger dan in 2020. ING verwacht dat Nederlanders dit jaar 4 miljard euro aan vakanties uitgeven. Dat is overigens veel minder dan de 14 miljard euro die Nederlanders in normale jaren aan vakanties uitgeven
15/07/21
Meer Nederlanders willen in eigen land op vakantie
Tweederde van de Nederlanders wil dit jaar op vakantie. De meeste Nederlanders met vakantieplannen willen in Europa op vakantie gevolgd door het eigen land dat aan populariteit wint.
14/07/21
EU-toerisme: -61%
Het toerisme in de Europese Unie is gedurende de pandemie ingestort. Het aantal nachten dat toeristen in logiesaccommodaties doorbrachten daalde tussen april 2020 en maart 2021 met maar liefst 61% ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder.
14/07/21
Dramatische maand juli voor de reisbranche
Nadat in juni buitenlandse bestemmingen weer populairder werden dan vakanties in eigen land en het aantal boekingen op het niveau van 2019 zat, is de reisbranche in juli opnieuw ingestort. Vakantiegangers zoeken vooral weer naar bestemmingen in Nederland en het aantal boekingen is in een week tijd met 25 procent gedaald.
13/07/21
Na gemist seizoen richt SnowWorld zicht op zomerskiën
Door de lockdown zag SnowWorld zich afgelopen winter genoodzaakt al haar vestigingen te sluiten. Meer dan een miljoen Nederlandse wintersportfans konden niet op wintersport en dat gemis merkt SnowWorld nu. De vraag naar activiteiten op de sneeuw is groter dan in een normale zomer.
12/07/21
Exclusief voor leden
Trend forse stijging verkoop caravan en camper: mobiele accommodatie geeft veilig gevoel in pandemie
In de eerste helft van 2021 werden in Nederland exact 5.400 nieuwe caravans geregistreerd, oftewel ruim 35 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar en het hoogste aantal sinds 2011 voor een eerste jaarhelft. De verkoop van caravans kende een aantal jaren een daling maar 2020 kwam de hernieuwde aandacht voor de sleurhut. Het negatieve sentiment rond de caravan lijkt omgeslagen. De populariteit stijgt dit jaar door.