Geplaatst op: 17-06-2021
Auteur: Redactie
NRIT Media
Uitgever: NRIT Media

Zoom in op Noordwijk.

Zakelijke campagne van start

Zoom in op Noordwijk.

Vandaag start de campagne Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk, gericht op de nationale zakelijke bezoeker. Door de huidige en aankomende versoepelingen is het juist nu tijd de zakelijke professional te inspireren en te motiveren elkaar straks weer veilig te ontmoeten in Noordwijk. De zakelijke campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing met een aanvullende subsidie uit het Corona noodfonds van de gemeente Noordwijk.


De Noordwijkse ondernemers die actief zijn op de zakelijke markt zijn het afgelopen jaar hard getroffen als gevolg van COVID-19. Mogelijkheden tot herstel zullen zich het eerste op de nationale zakelijke markt voordoen. Want na een jaar vooral thuiswerken kijken we er zo naar uit elkaar weer in het echt ontmoeten in plaats van de dagelijkse zoom meetings, om bij te praten, energie op te doen, te verbinden en om met elkaar nieuwe ideeën te laten ontstaan.


En waar kan dat beter dan in Noordwijk. Een gerenommeerde congresbadplaats met een bloeiende internationale zakelijke markt in met name het toeristische laagseizoen. Die schat aan ervaring, de zee aan ruimte en de eindeloze mogelijkheden bieden juist ook in deze tijd enorm veel kansen voor de Nederlandse zakelijke markt waar stap voor stap weer meer mogelijk is. ‘Laten we er dan samen voor zorgen dat die mogelijkheden om te vergaderen en voor teambuilding in Noordwijk worden gezocht en gevonden’, aldus wethouder Roberto ter Hark. ‘Met deze campagne willen we onze Noordwijkse ondernemers een steuntje in de rug bieden in de weg naar herstel.’


Om een zo groot mogelijk landelijk bereik te realiseren, start de campagne ‘Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk’ vandaag met een radiocommercial die tot en met 23 juni te horen is op BNR Nieuwsradio, Qmusic en Sky Radio. Daarnaast worden de online en sociale media kanalen ingezet van visit noordwijk holland (met name LinkedIn). De campagne loopt van 16 juni tot en met half juli 2021.

Trefwoorden: zakelijke campagne, subsidie

CELTH
 





||| Nieuws |||

29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
26/03/24
Reiziger wil directe vlucht
Luchtvaartreizigers hechten aan een rechtstreekse verbinding naar de eindbestemming. Het overgrote deel van alle vliegreizen kent dan ook geen overstap tijdens de reis. Bij vliegreizen van meer dan 6 uur biedt een overstap vaker een aantrekkelijk alternatief.
18/03/24
Exclusief voor leden
VN stelt standaard vast om duurzaamheid van toerisme te meten
De Verenigde Naties hebben een een nieuwe wereldwijde standaard goedgekeurd om de duurzaamheid van toerisme te meten. Alle 193 leden hebben ingestemd het het zogenaamde Statistical Framework for Measuring the Sustainability of Tourism (MST).
14/03/24
Nederlanders zijn dik tevreden over vakantieplatformen.
Nederlanders zijn dik tevreden over vakantieplatformen. De platformen scoren een gemiddelde NPS van +63. De Net Promoter Score is een maatstaf voor het meten van klanttevredenheid. Natuurhuisje heeft de hoogste NPS (+86) en Trivago de laagste (+44).
12/03/24
Inflatie daalt langzaam met een lichtpuntje voor horeca
Toch is de inflatie voor de consument nog steeds aan de hoge kant. Voor bedrijven in de vrijetijdseconomie is er een lichtpuntje. De prijzen voor onder meer groenten en vlees stijgen minder hard dan het gemiddelde inflatiecijfer.
05/03/24
Ruim 60% van de Nederlandse camperaars boekt overnachtingsplekken
Door toenemende drukte op camperlocaties is er een grote toename van het vooraf boeken van een overnachtingsplek voor camperaars om er zeker van te zijn dat er een plek is.
05/03/24
Exclusief voor leden
Transitie op het bord naar vegetarisch
De Nederlander verandert in zijn eetgewoonten. Je zal steeds meer vegetariërs en vooral flexitariërs tegenkomen. Iet s om mee rekening te houden in de horeca van hotels, attracties en andere leisure omgevingen. 25% van alle hoofdmaaltijden is vegetarisch meldt CBS na onderzoek in samenwerking met RIVM en Voedingscentrum.
29/02/24
Exclusief voor leden
Biedt LEV de oplossingen in het nieuwe reizen?
Lichte Elektrische Voertuigen (LEVs) maken tegenwoordig een steeds groter deel uit van het straatbeeld. Denk aan e-scooters, e-steps, e-bikes en micro-auto's. Deze voertuigen bieden kansen voor de verduurzaming van mobiliteit: ze zijn nagenoeg emissievrij en vragen minder (parkeer)ruimte. 18 partners gaan alle voordelen opzoeken in het LEVERAGE project.

||| Agenda |||

18/04/24
18/04/24 t/m 18-04-24: TRENDCONGRES 2024
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...