Geplaatst op: 17-06-2021
Auteur: Redactie
NRIT Media
Uitgever: NRIT Media

Zoom in op Noordwijk.

Zakelijke campagne van start

Zoom in op Noordwijk.

Vandaag start de campagne Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk, gericht op de nationale zakelijke bezoeker. Door de huidige en aankomende versoepelingen is het juist nu tijd de zakelijke professional te inspireren en te motiveren elkaar straks weer veilig te ontmoeten in Noordwijk. De zakelijke campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing met een aanvullende subsidie uit het Corona noodfonds van de gemeente Noordwijk.


De Noordwijkse ondernemers die actief zijn op de zakelijke markt zijn het afgelopen jaar hard getroffen als gevolg van COVID-19. Mogelijkheden tot herstel zullen zich het eerste op de nationale zakelijke markt voordoen. Want na een jaar vooral thuiswerken kijken we er zo naar uit elkaar weer in het echt ontmoeten in plaats van de dagelijkse zoom meetings, om bij te praten, energie op te doen, te verbinden en om met elkaar nieuwe ideeën te laten ontstaan.


En waar kan dat beter dan in Noordwijk. Een gerenommeerde congresbadplaats met een bloeiende internationale zakelijke markt in met name het toeristische laagseizoen. Die schat aan ervaring, de zee aan ruimte en de eindeloze mogelijkheden bieden juist ook in deze tijd enorm veel kansen voor de Nederlandse zakelijke markt waar stap voor stap weer meer mogelijk is. ‘Laten we er dan samen voor zorgen dat die mogelijkheden om te vergaderen en voor teambuilding in Noordwijk worden gezocht en gevonden’, aldus wethouder Roberto ter Hark. ‘Met deze campagne willen we onze Noordwijkse ondernemers een steuntje in de rug bieden in de weg naar herstel.’


Om een zo groot mogelijk landelijk bereik te realiseren, start de campagne ‘Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk’ vandaag met een radiocommercial die tot en met 23 juni te horen is op BNR Nieuwsradio, Qmusic en Sky Radio. Daarnaast worden de online en sociale media kanalen ingezet van visit noordwijk holland (met name LinkedIn). De campagne loopt van 16 juni tot en met half juli 2021.

Trefwoorden: zakelijke campagne, subsidie

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...