Geplaatst op: 20-05-2021
Auteur: NRIT redactie

Corendon start vluchten vanaf Maastricht op 8 juni

Grote vraag naar Rhodos

Corendon start vluchten vanaf Maastricht op 8 juni
Rhodos.
Corendon start 8 juni met een wekelijkse vlucht naar Rhodos vanuit Maastricht Aachen Airport. De vraag naar deze bestemming is hoog. De touroperator vliegt vanaf dan elke dinsdag naar het Griekse eiland. Het plan ligt op tafel om vanuit Maastricht naar nog zeven bestemmingen te vliegen. 

Later dit seizoen vliegt Corendon naar verwachting vanaf Maastricht ook naar de volgende zeven andere vakantiebestemmingen: Antalya, Bodrum, Bulgarije, Egypte, Kos, Kreta en Zakynthos. Reizigers van Corendon parkeren bovendien gratis hun auto bij het vliegveld.

Sterke vraag naar Rhodos

Atilay Uslu, oprichter van Corendon: "We zijn blij om te zien dat de boekingen weer binnenstromen sinds het reisadvies is aangepast, met name naar Griekenland, Curaçao en Bonaire. De boekingen naar Griekenland gaan zo hard dat we vanaf juni al starten met een wekelijkse vlucht vanaf Maastricht naar Rhodos op de dinsdagen om aan de grote lastminute vraag te voldoen."

Gratis parkeren

Veel Nederlandse en Belgische vakantiegangers kiezen voor Maastricht Aachen Airport als luchthaven om hun vakantie te starten. De voornaamste reden hiervoor is de mogelijkheid om gratis te parkeren en de kortere wachtrijen in vergelijking met bijvoorbeeld Amsterdam Airport Schiphol
Trefwoorden: vliegen, corona, Corendon

||| Blogs |||

30/03/21
Hoe je een imago verkwanselt met een kop koffie
In het stemhokje schoot de gedachte door mijn hoofd. Merkwaardig eigenlijk dat meerdere politieke pa...
28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/06/21
Weer handhaving op reclame in het buitengebied
De afschaling van coronamaatregelen laat zich ook zien in beleid en handhaving. Vanaf 1 juli 2021 gaat de handhaving in opdracht van de provincie Utrecht van start. Vanwege corona is in het voorjaar van 2021 en 2020 met de Regionale Uitvoeringsdienst (RUD) Utrecht afgesproken dat zij enige tijd coulance betrachtte wat betreft reclameuitingen in het buitengebied.
23/06/21
Logis Hotels sponsor Tour de France 2021
Logis Hotels is partner van de 108e editie van de grootste wielerwedstrijd ter wereld - de Tour de France. Dankzij het uitgebreide netwerk van Logis hotels door heel Frankrijk, is er altijd wel een hotel in de buurt van een etapperit.
22/06/21
Pilot met 5 waterfietsen in Schiedam
Van sup, fluisterboot naar sloep, Schiedam ziet graag meer gasten op het water. De gemeente start een pilot met de verhuur van 5 waterfietsen.
22/06/21
Drenthe investeert fors in Hunebed Highway
Recreatieondernemers rond de ‘Hunebed Highway’ lanceren een ‘app’ waarmee toeristen op hun mobiele telefoon nog sneller wegwijs gemaakt worden ‘naar’ of ‘op’ deze Drentse toeristische bestemming. Met deze investering hopen de ondernemers en de provincie de naamsbekendheid en de reputatie van het gebied te verbeteren. Uiteindelijk moet de 'Hunebed Highway' een A-merk worden.
18/06/21
Exclusief voor leden
Vacansoleil actief op Spaanse markt
De Nederlandse campingspecialist Vacansoleil gaat voor het eerst vakanties verkopen aan Spaanse campingliefhebbers. Spanjaarden zijn fanatieke kampeerders en daarom ziet Vacansoleil groeikansen. “Spaanse vakantiegangers gaan graag in eigen land kamperen, maar ze reizen ook naar andere Zuid-Europese landen”, aldus commercieel directeur Jacky Lambert.
18/06/21
Vakantiepark De Twee Bruggen opent een interactief inspiratiepunt
Vakantiepark De Twee Bruggen heeft samen met Achterhoek Toerisme en de medewerking van Winterswijk Marketing achter de receptie van het park een inspiratiepunt ingericht.
17/06/21
Zoom in op Noordwijk.
Vandaag start de campagne Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk, gericht op de nationale zakelijke bezoek...
15/06/21
Parkstadfilm: een streek die zich telkens opnieuw uitvindt
Visit Zuid-Limburg lanceerde gisteren de film ‘Parkstad, door de tijden heen’, een productie over de wispelturige geschiedenis van Parkstad Limburg. De film is te zien in de kleine cinema in de nieuwe Visit Zuid-Limburg Heerlen-Parkstad Experience.