Geplaatst op: 12-01-2021
Auteur: Marc Gerlings

Overgang KRAS aanbod naar TUI omgeving

Overgang KRAS aanbod naar TUI omgeving
Ook de reisleiders gaan over. Foto: TUI
De KRAS reizen zijn sinds 11 januari te vinden op TUI.nl. Tegelijkertijd is de mediacampagne gestart om de overgang wereldkundig te maken. Met als belangrijkste boodschap dat al het vertrouwde van KRAS blijft en klanten bijna niets merken van de overgang. 

Door gebruik te maken van de mogelijkheden en de zekerheid van TUI worden de vakantiewensen minstens zo goed vervuld en blijft de hoge kwaliteit zoals men gewend was bij KRAS betaalbaar. Samen met de TUI garanties zoals de flexibele omruilgarantie, de laagste prijsgarantie en de repatriëringsgarantie.

Van KRAS naar TUI online omgeving

Als je vanaf vandaag de KRAS website bezoekt word je doorgestuurd naar een speciale pagina op TUI.nl Op deze pagina is meer informatie te vinden over de overgang, het aanbod en wordt er antwoord gegeven op veelgestelde vragen. Verder hebben de vertrouwde gezichten van de reisleiders er een plek. Want niet alleen de reizen maar ook de ervaren reisleiders verhuizen mee van KRAS naar TUI.

De Mijn Boeking omgeving van KRAS blijft overigens nog wel beschikbaar tot 1 april 2021 voor klanten die een reis geboekt hebben met vertrek tot 1 april a.s. De gehele overgang van KRAS naar TUI moet ook op deze datum zijn afgerond.
Trefwoorden: TUI, KRAS, touroperator, marketing

||| Blogs |||

09/12/20
Brood en betaald voetbal
Brood en betaald voetbal
09/12/20 · Sport · Harm IJben | Lees meer
In een column eerder dit jaar nam ik u mee in mijn zienswijze op ‘het nieuwe normaal’. Ten tijde...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

15/02/21
Verwachtingen vrijetijdssector sterk negatief
De verwachtingen in de diverse vrijetijdssectoren voor de komende drie maanden zijn uitermate negatief. Meest negatief is de logiesverstrekking. Opvallend genoeg is er meer positiviteit in de reisbranche.
15/02/21
Ondernemersvertrouwen horeca daalt verder
Het ondernemersvertrouwen is nog steeds negatief en de verschillen tussen de bedrijfstakken zijn groot. Vooral in de horeca is die negatief. In alle vrijetijdssectoren staat de continuïteit onder druk.
12/02/21
Sportscholen op omvallen
Eenderde van de leden van sportscholen zegt op dit moment hun abonnement op. at is voor veel sportscholen heel zwaar omdat ze normaal juist in de eerste maanden van het jaar er veel leden bij krijgen
30/01/21
Sidijk en SPI Global Play bundelen krachten door Zweedse investering
De Global Leisure Group doet een grote investering in Sidijk. Met de overname van het Friese bedrijf versterkt de groep zich enorm als internationaal marktleider in leisure totaalconcepten.
27/01/21
Wandelnet lanceert eerste Ommetje bedrijvenchallenge
In maart wordt de allereerste landelijke Ommetje-bedrijvenchallenge gehouden. Deelnemende bedrijven gaan de strijd met elkaar aan om zoveel mogelijk punten bij elkaar te wandelen in het kader van de Wandel tijdens je Werk-dag op 8 april. Uit een peiling van Stichting Wandelnet blijkt dat meer mensen tijdens de coronacrisis en de lockdown wandelen; ook tijdens het (thuis)werken. Veel mensen gebruiken daarvoor de app Ommetje van de Hersenstichting. De twee stichtingen slaan de handen daarom ineen en organiseren samen de eerste landelijke Ommetje-bedrijvenchallenge.
14/01/21
Meer faillissementen in vrijetijdssector
In 2020 zijn 2.703 bedrijven en instellingen failliet verklaard. Dat is 16% minder dan in 2019. Door de coronacrisis hadden veel bedrijven het moeilijk, maar het aantal faillissementen lag afgelopen jaar op het laagste niveau in 20 jaar. In de vrijetijdssector gingen juist meer bedrijven failliet.
11/01/21
Bicycle Tourism Conference over boost in aanleg fietspaden
De coronacrisis heeft een flinke impuls gegeven aan het fietsgebruik en de aanleg van fietspaden in heel Europa. Hoe kan het fietstoerisme hiervan profiteren? En welke trends kunnen we de komende jaren verwachten op dit gebied? Het zijn enkele onderwerpen die de revue passeren tijdens de tweede editie van de IBTC, de International Bicycling Tourism Conference.
06/01/21
Exclusief voor leden
Esports en gamification toegevoegd aan kenniscentrum
"De ontwikkeling van esports, gaming en gamification gaat razendsnel en veel ondernemingen springen in deze wereld."