Geplaatst op: 16-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

Twee marketeers voor DMO Brabantse Peelgemeentes

Twee marketeers voor DMO Brabantse Peelgemeentes
Jolijn Brouwer (l) en Naline Roodbeen.
De zes Brabantse Peelgemeentes en Innovatiehuis de Peel sloegen in 2019 de handen ineen om de vrijetijdseconomie te stimuleren. Voor de uitvoering van de eerder gemaakte marketingstrategie, zijn Jolijn Brouwers en Naline Roodbeen aangenomen als Regiomarketeers. Samen gaan zij De Peel als recreatieve regio op de kaart zetten. Begin 2021 start de regiomarketing.

Jolijn Brouwer, Cultuurwetenschapper en geboren Peelbewoner: "De afgelopen negen jaar was ik actief als projectleider en marketeer binnen de cultuur- en erfgoedsector van de Peel en Noord-Limburg." Jolijn leverde een grote bijdrage aan het Peelbrede project Death Valley De Peel en de Nacht van Cultuur. Daarnaast werkte ze voor onder meer Het Speelhuis, Museum Klok & Peel, Kunstlokaal en Het Industrieel Atrium. "Ik heb een hart voor de Peel en in deze functie kan ik dat laten kloppen voor de regio."

Naline Roodbeen groeide op in de Flevopolder, woonde in alle uithoeken van Nederland maar vond uiteindelijk in Brabant haar thuis. "Als reisjournalist en contentspecialist heb ik vele bestemmingen in binnen- en buitenland mogen beleven, beschrijven en promoten. Ik kijk ernaar uit om dat nu voor de mooie Peel te gaan doen."
Trefwoorden: dmo, regio, marketing, Peel, gemeente

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...