Geplaatst op: 11-12-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Hartverwarmende actie Droomparken

Hartverwarmende actie Droomparken

Droomparken is shirtsponsor van voetbalclub Feyenoord en heeft ook voor deze sombere kerst een bijzondere campagne ontwikkeld. Ingrediënten zijn een magisch kerstdorp op Droompark de Zanding, een hartverwarmende actie en een video met Kerst-Jan en zijn Elf-tal.

Feyenoord en Droomparken bieden supporters in dit bijzondere ‘corona-jaar’ de mogelijkheid om een dierbare op te geven voor een magische kerst in het Feyenoord-kerstdorp. De campagne wordt afgetrapt met een videocommercial met opnieuw een hoofdrol voor ‘KerstJan’ (Jan Boskamp).

Feyenoord-kerstdorp

Droomparken heeft in Otterlo op Droompark de Zanding 12 vakantiehuizen omgetoverd tot  Feyenoord-kerstdorp. Supporters kunnen een dierbare nomineren die zij een uniek Feyenoord-kerstweekend gunnen.. Uit alle aanmeldingen worden 12 gezinnen en/of stellen geselecteerd die een onbezorgde en magische kersttijd verdienen. Zij kunnen er van 18 t/m 21 december een geheel verzorgd kerstvakantieweekend tussenuit. Inzenden kan via feyenoord.nl/kerstdorp tot en met 15 december.

Jan Boskamp en zijn Elf-tal

Net als bij eerdere campagnes van Droomparken speelt Jan Boskamp de hoofdrol in de campagnevideo. Dit keer krijgt hij echter hulp uit bijzondere hoek: een ‘elf’-tal met Feyenoord iconen Regi Blinker, Ulrich van Gobbel, John Metgod en Ben Wijnstekers biedt ‘KerstJan’ een helpende hand.

Droomparkentruck

Ook rijdt de Droomparken kersttruck de komende twee weken door Rotterdam en de rest van Nederland. Wie de Droomparken kersttruck spot, heeft de mogelijkheid om ook daar zijn kerstwens achter te laten. 

Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency de campagne gecreëerd en ontwikkeld in opdracht van Droomparken.



Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantieparken, goede doelen, sport

||| Blogs |||

09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
06/05/20
De revival van de stacaravan en andere na-Coronaase trends in 2025
Herinnert u zich nog vaag het artikel uit het Algemeen Dagblad in november 2019? "In 2018 gaven...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/02/21
Hoe hebben de Nederlandse logiesaccommodaties in 2020 gepresteerd?
Nederlandse logiesaccommodaties hebben vorig jaar 30% minder overnachtingen van gasten geregistreerd, het aantal gasten daalde met 40% harder omdat Nederlandse gasten langer bleven. Voor groepsaccommodaties en hotels was 2020 een extreem slecht jaar. Kampeer- en huisjesterreinen deden het met minnen nog relatief goed
25/02/21
VisitBrabant organiseert websessie met tips en tools voor komend seizoen
Op donderdag 11 maart organiseert VisitBrabant de websessie T-Tijd | Tijd voor Toerisme. In deze gratis websessie krijgen Brabantse vrijetijdsondernemers allerlei praktische tips en tools aangereikt waarmee zij direct aan de slag kunnen ter voorbereiding op het toeristische seizoen dat voor de deur staat.
24/02/21
Verhoging steun vaste lasten (TVL) lichtpuntje voor horeca
Ondernemers krijgen in het eerste en tweede kwartaal van 2021 een hogere maximale tegemoetkoming voor de vaste lasten (TVL). Ook verhoogt het kabinet in het eerste kwartaal de maximale voorraadsubsidie voor de gesloten detailhandel van 200.000 euro naar 300.000 euro. Het kabinet trekt voor deze verruiming 375 miljoen euro uit. Dat schrijven minister Van ’t Wout en staatssecretaris Keijzer van Economische Zaken en Klimaat (EZK) vandaag aan de Tweede Kamer.
24/02/21
Sifra Mooren start campingplatform
Waar campingverblijf bij Nederlanders al erg bekend is, gaat de interesse in luxe kampeeraccommodaties (glamping) met eigen faciliteiten omhoog. Een trend die door de specalisten van Groepen.nl is opgepakt.
23/02/21
Taxeren moet je aan een expert overlaten
In de 40 jaren dat Maas recreatie bedrijfsmakelaardij actief is in het taxeren van recreatie- en watersportbedrijven, is er veel veranderd in taxatieland. Taxaties en de taxateurs dienen in meerdere mate te voldoen aan allerlei wettelijke eisen alsmede aan voorwaarden van de banken.
22/02/21
EuroParcs Group nieuwe eigenaar van camping Schuilenburg en paviljoen Hindeloopen
EuroParcs heeft camping Schuilenburg en het badpaviljoen Hindeloopen overgenomen. De camping en het paviljoen liggen direct aan het IJsselmeer. Het is alweer de tweede overname van EuroParcs dit jaar. Eerder werd camping Oriëntal in Limburg overgenomen.
22/02/21
30.000 bezoekers voor online vakantiebeurzen van SVR
De eerste drie online vakantiebeurzen van de Stichting Vrije Recreatie hebben al 30.000 bezoekers getrokken.
22/02/21
Laatste loodjes coronacrisis loodzwaar voor de Drentse vrijetijdssector
In het laatste kwartaal van 2020 is het sentiment onder Drentse toeristische ondernemers flink afgenomen. Minder gasten, minder boekingen, volledige sluiting. Allemaal gevolgen van de huidige maatregelen.