Geplaatst op: 01-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

Campagne met portretten uit Apeldoorn #wijzijnapeldoorn

Campagne met portretten uit Apeldoorn #wijzijnapeldoorn
Verhalen van bewoners Apeldoorn over de winter van 2020/21 over de invloed van corona.

Vandaag gaat de campagne #wijzijnapeldoorn van start. In deze campagne zijn 50 Apeldoorners geportretteerd, die elk hun persoonlijke verhaal vertellen over met name de afgelopen maanden en de impact van corona op hun dagelijks leven.

De campagne is een samenwerking tussen Apeldoorn Partners en gemeente Apeldoorn. Het doel is mensen te verbinden door mede stadsgenoten een gezicht te geven en een inkijkje in hun leven en denkwijze te geven. In deze uitdagende tijd, met de feestmaand voor de deur, hopen we dat de #wijzijnapeldoorn-verhalen zorgen voor meer begrip onder elkaar en meer steun voor elkaar.  

Mupi's, lokale media en online

De campagne is van 1 december 2020 tot en met 16 januari 2021 te zien in een outdoor campagne (citydisplays en mupi’s) en in onder meer de lokale kranten Stedendriehoek en het Stadsblad. Elke 2 weken verschijnen minimaal 12 nieuwe verhalen. Alle verhalen zijn te lezen op inapeldoorn.nl. Dagelijks worden nieuwe verhalen geplugd op de social kanalen van inapeldoorn.nl. Ook op Apeldoorn-Binnenstad.nl en Apeldoorn.nl worden geselecteerde verhalen gedeeld.


Topics:Marketing
Trefwoorden: campagne, citymarketing, corona, Apeldoorn, wijzijnapeldoorn

CELTH
 






||| Nieuws |||

19/04/24
Marketing Drenthe lanceert campagne om eigen omgeving te herontdekken
Twee weken lang gaan door heel Drenthe posters hangen in bushokjes om de inwoners van Drenthe te inspireren hun eigen omgeving te verkennen.
17/04/24
Exclusief voor leden
Jaarbeurs zet campagne congrescoaches op voor vasthouden toppositie
Zondag 21 april is het Erfgoeddag in Vlaanderen en Brussel. Een 700-tal erfgoedorganisaties biedt meer dan 1.000 gratis activiteiten aan. Het thema van de Erfgoeddag is 'Thuis'.
09/04/24
De Kunst van de Korte Keten centraal in Overijssel
In Overijssel is het kleinste mobiele museum van Nederland gepresenteerd: Blij in de Wei!' op Zuivelboerderij de Waard in Balkbrug. De Korte Keten Experience gaat niet alleen om de kunstwerken maar vooral om het verhaal van de korte keten en streekproducten en hun producenten.
05/04/24
4 nieuwe leden Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Met de benoeming van 4 nieuwe leden in de Raad van Toezicht van Utrecht marketing is Utrecht Marketing ook de komende jaren verzekerd van robuust toezicht en en een klankbord vol expertise en ervaring.
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...

||| Agenda |||

24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...