Geplaatst op: 18-11-2020
Uitgever: NRIT Media

Koninklijke Burgers´ Zoo klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederland

Koninklijke Burgers´ Zoo klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederland
Consumenten roepen Koninklijke Burgers’ Zoo uit tot klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederland met een gemiddelde waardering van 8,4. Dit blijkt uit het grootste onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, dat inmiddels al 13 jaar loopt en wordt verricht door onderzoeksbureau MarketResponse. Voor deze editie zijn 50.799 waarnemingen opgehaald voor 369 bedrijven verdeeld over 9 categorieën. Burgers’ Zoo is zeer verguld met de prijs.   

 Onafhankelijke publieksprijs op basis van continu onderzoek

 Voor de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ kunnen organisaties zich niet aanmelden of klanten laten stemmen. Ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. In negen verschillende branches wordt de winnaar bepaald op basis van onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten dat wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse.
   

 Burgers’ Zoo is de winnaar in de branche leisure

 Burgers’ Zoo is de winnaar in de branche leisure. Klanten beoordelen de klantvriendelijkheid van het Arnhemse dierenpark gemiddeld met een 8,4. "Bijna de helft van de klanten geeft Burgers’ Zoo een 9 of een 10,” aldus Gerrit Piksen, Expert Customer Experience van onderzoeksbureau MarketResponse. Alex van Hooff, directeur van Burgers’ Zoo, reageert: "Voor ons is klantvriendelijkheid heel belangrijk. Dat ligt geheel in lijn met wat we willen: dat de bezoeker een leuke dag heeft in ons park en kan genieten hoe mooi de natuur is.”   

 Volledige uitslag 

 De volledige uitslag van de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland is te vinden op www.klantvriendelijkstebedrijf.nl. Naast de overall ranking met overall winnaar Coolblue zijn via een speciale portal ook de resultaten per branche te raadplegen. Burgers’ Zoo is in de overall ranking voor alle branches in Nederland tweede geworden, direct achter winnaar Coolblue
Trefwoorden: Onderzoek, klantvriendelijk, klantvriendelijkst bedrijf

CELTH
 





||| Nieuws |||

27/03/24
Uitbreiding KLM-busdienst
Vanaf 31 maart wordt de KLM-busdienst Nijmegen – Arnhem - Schiphol uitgebreid met één extra dienst naar dagelijks twee omlopen.
27/03/24
My First Smartphone Festival krijgt waarschijnlijk vervolg
De eerste editie van My First Smartphone Festival bij Beeld & Geluid heeft afgelopen weekend ruim 2200 bezoekers getrokken. Verspreid over vier dagen, van donderdag tot en met zondag, leerden kinderen, hun ouders en docenten over hoe om te gaan met je allereerste telefoon.
27/03/24
Exclusief voor leden
Drie Van Goghs lang te zien in Rijksmuseum Amsterdam
Het Rijksmuseum krijgt drie extra troeven in handen, drie Van Goghs. Het museum is vaak een onderdeel voor de vele toeristen die naar Nederland komen. Zij willen vast ook graag die langdurige bruiklenen zien.
26/03/24
Booking.com stopt duurzaam reisprogramma na gesprek met ACM
Reiswebsite Booking.com heeft na gesprekken met de Autoriteit Consument & Markt (ACM) besloten het zogenoemde Travel Sustainable (voorheen: Duurzaam Reizen) programma offline te halen per 25 maart.
26/03/24
Reiziger wil directe vlucht
Luchtvaartreizigers hechten aan een rechtstreekse verbinding naar de eindbestemming. Het overgrote deel van alle vliegreizen kent dan ook geen overstap tijdens de reis. Bij vliegreizen van meer dan 6 uur biedt een overstap vaker een aantrekkelijk alternatief.
26/03/24
Zo krijgt het thema duurzaamheid voet aan de grond in de reisbranche
Steeds meer mensen raken overtuigd van het nut en de noodzaak van duurzaam leven. Met duurzaam wordt een leefstijl bedoeld die een zo laag mogelijke ecologische voetafdruk achterlaat. In andere woorden: hoe kunnen we ervoor zorgen dat de natuur zo min mogelijk te lijden heeft onder het gedrag van de mens?
25/03/24
Is het de moeite waard om te investeren in betrouwbare service voertuigen voor uw resort/park?
Als het gaat om het runnen van een resort of park, kan het belang van betrouwbaar transport niet genoeg benadrukt worden. Of het nu gaat om het vervoer van gasten over uitgestrekte gebieden of om de mobiliteit van het personeel voor verschillende taken, duurzame en goed onderhouden service voertuigen zijn essentieel voor een soepel verloop van uw faciliteit. Maar is het verstandig om te investeren in duurzame servicevoertuigen en hoe vaak moeten ze worden onderhouden?
25/03/24
Exclusief voor leden
Hotel Noordsee sluit zich aan bij Fletcher
Hotelketen ziet een wens in vervulling gaan met een hotel op Waddeneiland Ameland. Per 1 april zal bij Hotel Noordsee de vlag van Fletcher Hotels in top gaan.

||| Agenda |||

18/04/24
18/04/24 t/m 18-04-24: TRENDCONGRES 2024
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
14/05/24
14/05/24 t/m 14-05-24: Bekendmaking ‘Top 10 Meest Innovatieve Vakantieparken van de Benelux’
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
11/06/24
11/06/24 t/m 11-06-24: Openhuis Posta7 - FEC & Retailtainment
Op dinsdag 11 juni organiseert Pleisureworld Openhuis bij FEC Posta7. Dat is dé hotspot ...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...