Geplaatst op: 16-10-2020
Auteur: Marc Gerlings

#Safe bij EuroParcs

#Safe bij EuroParcs
De natuur is open.
Keten van vakantiehuizen EuroParcs grijpt de aangescherpte coronamaatregelen die sinds afgelopen donderdagavond gelden om in de marketing een boodschap over veiligheid te koppelen aan een kortingspercentage, #SAFEhouse.

In emailmarketing gebruikt de keten de belofte om op vier punten veiligheid te bieden. 'Op onze resorts zorgen wij in deze vreemde tijd voor een veilig verblijf voor jou en je gezin met onze 4xSAFE belofte: #SAFEincheck #SAFEhouse #SAFEfood #SAFEnature. Zo kun jij onbezorgd genieten van een heerlijke vakantie!' Daarbij loopt een kortingsactie die tot eind november duurt. De korting is 35%.

#SAFEfood wordt bereikt via bezorging en afhalen van de bestelling uit de horeca van het park.
#SAFEnature, wordt onderbouwd met tips om routes en mooie locaties in de nabije natuur van de parken op te zoeken.

De actie heeft als doel om de boekingen voor de herfstvakantie te stimuleren. EuroCamps heeft 18 parken in Nederland.
Trefwoorden: accommodatie, last minute, marketing, corona, bungalow

||| Blogs |||

28/07/20
I am the greatest!
I am the greatest!
28/07/20 · Reis & vervoer · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Marcel Baltus wil met zijn blog de nieuwsredacties eens opschudden. Zij kiezen steevast voor de grote bedrijven als de reisbranche in de actualiteit staat. De vele duizenden kleine reisbedrijven krijgen geen aandacht terwijl zij het kloppend hart zijn van de branche.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
06/05/20
De revival van de stacaravan en andere na-Coronaase trends in 2025
Herinnert u zich nog vaag het artikel uit het Algemeen Dagblad in november 2019? "In 2018 gaven...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/10/20
Pinomzet in vrijetijdssector weer onderuit maar minder hard dan in maart
De pinomzet is na de gedeeltelijke lockdown 10% lager dan normaal. Sectoren die hard zijn getroffen zijn de horeca en recreatie & cultuur. Maar minder hard dan in maart tijdens de eerste lockdown.
21/10/20
46% meer boekingen voor bungalowparken in herfstvakantie 2020
Vakantieparken in Nederland zien deze herfstvakantie een boekingenstijging van 46 procent ten opzichte van vorig jaar.
20/10/20
Amrican dream in de Keukenhof maar komen de Amerikanen wel?
Pete Hoekstra, ambassadeur van de Verenigde Staten, heeft samen met Keukenhof directeur Bart Siemerink tulpenbollen geplant met de toepasselijke naam ‘American Dream’.
20/10/20
6 nieuwe accommodaties aangesloten bij Vekabo
Bij organisatie Vekabo plattelandsaccommodaties zijn in de afgelopen maanden 6 nieuwe accommodaties ...
16/10/20
Landal in exploitatie futuristisch vakantiepark bij Bergeijk Forest Village
In Luyksgestel, bij Bergeijk, komt een hoogwaardig vakantiepark met 340 recreatiewoningen met centrumvoorzieningen.
16/10/20
#Safe bij EuroParcs
Keten van vakantiehuizen EuroParcs grijpt de aangescherpte coronamaatregelen die sinds afgelopen don...
15/10/20
Exclusief voor leden
Beleid om macht van grote platformen te doorbreken
Deze maatregelen moeten gaan gelden voor platforms waar consumenten of ondernemers nauwelijks omheen kunnen en die daarmee een zogenoemde poortwachterspositie hebben.
14/10/20
Aangescherpt reisbeleid 'is je reis niet noodzakelijk? Blijf thuis!'
Ontmoedingingsbeleid wordt opgezet tegen reizen naar risicogebieden met Covid-19.