Geplaatst op: 15-10-2020
Auteur: Marc Gerlings

SnowWorld vindt in Atomic partner om skiërs te begeleiden

Samenwerking in lessen en materiaal

SnowWorld vindt in Atomic partner om skiërs te begeleiden
Materiaal en lessen aanbieden.

Vandaag kondigen Atomic en beheerder van indoor skiparken SnowWorld hun samenwerking aan om de skisport in Nederland verder te stimuleren. Atomic is wereldwijd toonaangevend als skimerk voor topatleten en recreanten. Beide bedrijven melden bij de samenwerking het belang van een gedegen voorbereiding op het wintersportseizoen door te kiezen voor goed materiaal en het volgen van skilessen. Dat kunnen beide bedrijven bieden.

De de afgelopen zes jaar is de skisport in Nederland steeds populairder geworden. Jaarlijks bezoeken meer dan 3 miljoen gasten SnowWorld locaties om zich voor te bereiden op hun wintersportvakanties. Die voorbereiding is belangrijk om ongelukken en blessures te voorkomen. Atomic en SnowWorld zetten zich hiervoor in door kwalitatief materiaal te bieden en door skicursussen voor alle niveaus en leeftijden toegankelijk te maken. Daarvoor beschikt SnowWorld over één van de grootste skischolen ter wereld met meer dan 750 leraren.

"Of het nu ons verhuurmateriaal is of de premiumproducten die we in de winkels op onze locaties aanbieden. Het dient allemaal onze gezamenlijke missie; "Wij zijn er om je een betere skiër te laten worden,” zegt Wim Hubrechtsen, CEO van SnowWorld.
Trefwoorden: ski, indoor ski, SnowWorld, Atomic, samenwerking, marketing, sales

||| Blogs |||

28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/11/20
Landelijk DMO netwerk breidt uit met Merk Fryslân
Merk Fryslân wordt partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Daarmee treedt de regiomarketing- en managementorganisatie voor de provincie Friesland toe tot het landelijke DMO netwerk om samen te werken aan de versterking van het vakgebied destinatiemanagement en de verdere ontwikkeling van de rol van DMO’s bij bestemmingsontwikkeling.
24/11/20
Maxxton en Stardekk bundelen krachten in de wereldwijde markt van hospitality SaaS-oplossingen
Maxxton en Stardekk, beide reeds jaren vooraanstaande spelers in hospitality software, bundelen de k...
20/11/20
Coronacampagnes MarketingOost leveren Lovie Award op
Liesje22 en de Familie Flamingo zijn beloond met prestigieuze Lovie Awards. Dat zijn Europese onders...
20/11/20
Campingplatform JetCamp haalt investering op bij Falkensteiner Ventures
JetCamp, een innovatieve website voor het zoeken en boeken van campings, krijgt een early-stage inve...
20/11/20
Verdienmodel vernieuwen:
Met nog eens vijf nieuwe MKB-werkplaatsen voor digitalisering in Zwolle, Flevoland, Gelderland, de Drechtsteden en in Den Haag-Delft-Zoetermeer, bovenop de bestaande zes helpt het kabinet kleinere en middelgrote ondernemers om te groeien.
19/11/20
Corendon geeft geen vouchers meer maar gewoon geld terug
Om verdere financiële drempels bij klanten weg te nemen, introduceert de touroperator vandaag 'vouc...
19/11/20
Zoekgigant ondersteunt getroffen ondernemers met workshops en coaching
Om ondernemers te helpen zich onder deze omstandigheden op de decembermaand voor te bereiden, start Google in samenwerking met MKB-Nederland op 30 november 2020 met speciale trainingen om hun online zichtbaarheid en vindbaarheid te vergroten.
12/11/20
Vier Groningse smaken in chocoladeletters
Nu Sinterklaas bijna in het land is, zijn er vier wel heel opvallende smaken.