Den Haag mikt goed op lijstjes van alternatieve steden
Gericht inspelen op trend reisinspiratie
Den Haag staat op steeds meer belangrijke internationale lijstjes met bestemmingen die reizigers de komende tijd moeten bezoeken. Gerenommeerde top-media die vele miljoenen mensen bereiken zoals New York Times, CNN, BuzzFeed en Le Monde zetten in 2019 Den Haag op de kaart als niet te missen toeristische bestemming. Het levert de stad veel mondiale aandacht en daarmee extra internationale bezoekers op. Dat komt niet zomaar aanwaaien, daar zit een strategie achter. ‘Perfecte alternatieven voor de 7 drukste Europese best...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: stedelijk toerisme, zuid-hollend, Den Haag, marketing
|
|
28/07/20
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
|
14/07/20
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
|
29/06/20
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
|
13/05/20
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
|
24/03/20
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
|
|
15/01/21
Het is een mooie samenwerking van de creatieve industrie en de dmo Maastricht Marketing. Gistermiddag werd het platform Makersvanmaastricht.nl gestart.
|
12/01/21
De KRAS reizen zijn sinds 11 januari te vinden op TUI.nl. Tegelijkertijd is de mediacampagne gestart om de overgang wereldkundig te maken.
|
11/01/21
Limburg Marketing heeft het consumentenmerk VVV Midden-Limburg vervangen door Visit Noord- en Midden-Limburg. Dit omdat ook de toeristische platforms van Venray en van Peel en Maas zich ook hebben aangesloten bij Limburg Marketing.
|
08/01/21
Met de versterking van de trend naar digitalisering in de branche in 2020 willen veel bedrijven de IT-activiteiten beter verankeren. IT krijgt een vaste plek in de directie van parkengigant Roompot. Roel Hermens start op 1 februari 2021 als CTO bij Roompot.
|
07/01/21
Per 1 februari 2021 start Bas van Es als Merkleider Arnhem Nijmegen bij Toerisme Veluwe Arnhem Nijme...
|
04/01/21
Touroperator Sunweb geeft op een bijzondere manier weer dat de nood hoog is in de reissector. Het be...
|
28/12/20
Weet je als ondernemer of regio bezoek aan stad en strand mogelijk te maken? Dit zijn de favoriete locaties voor toeristen blijkt uit een van de trends uit het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2020.
|
24/12/20
De vrijetijdssector heeft een ongekend jaar achter de rug. De COVID-19-pandemie is na de Tweede Wereldoorlog de meest ingrijpende gebeurtenis die we met z’n allen meemaken. Een jaar met vrijheidsbeperkingen, naasten die we niet konden zien of ons zijn ontvallen, ongelofelijk veel psychisch en medisch leed, maar ook hoop, veerkracht en saamhorigheid.
|
|