Geplaatst op: 05-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Start campagne veilig 1,5 meter op de Heuvelrug

Regio Utrecht in trek - verloren voorseizoen goedmaken

Start campagne veilig 1,5 meter op de Heuvelrug
Liesa van Aalst en Piers de Jong. Foto: RBT Utrechtse Heuvelrug en Gelderse Vallei
Met de overhandiging van de eerste folder aan directeur Piers de Jong van Bungalowpark ’t Eekhoornnest gaf de Soester wethouder Liesa van Aalst vanmorgen het startsein voor de Utrechtse campagne ‘1,5 meter #opdeheuvelrug’. De sector probeert met de campagne en het herstelplan het verloren voorseizoen goed te maken. De regio trekt op dit moment veel recreatieve bezoekers en toeristen.

Na het eerdere initiatief om lokaal kopen te ondersteunen en de begin deze week gelanceerde druktemonitor, is ‘1,5 meter #opdeheuvelrug’ het derde onderdeel van het Herstelplan Bestemming Heuvelrug 2020-2021. Dit plan moet met negen projecten de toeristische sector ondersteunen bij herstel van de coronacrisis, waardoor werkgelegenheid in de regio wordt behouden en voorzieningen op peil kunnen blijven.

Utrechtse Heuvelrug en Gelderse Vallei in trek

In ‘1,5 meter #opdeheuvelrug’ wordt ingespeeld op de recente aandacht die er is voor veiligheid en social distancing. "Veel mensen willen er graag op uit in een omgeving die voldoende ruimte biedt. We merken dat de Utrechtse Heuvelrug en de Gelderse Vallei daarbij in trek zijn”, zegt toerisme-wethouder Liesa van Aalst >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: campagne, herstel, regiomarketinig, dmo

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • ||| Blogs |||

    08/09/20
    Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief
    Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief Wat is het nieuwe normaal? Deze vraag heb ik ...
    28/07/20
    Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
    Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
    28/07/20
    I am the greatest!
    I am the greatest!
    28/07/20 · Reis & vervoer · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
    Marcel Baltus wil met zijn blog de nieuwsredacties eens opschudden. Zij kiezen steevast voor de grote bedrijven als de reisbranche in de actualiteit staat. De vele duizenden kleine reisbedrijven krijgen geen aandacht terwijl zij het kloppend hart zijn van de branche.
    14/07/20
    Destinatiemarketing in coronatijd
    Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
    30/06/20
    De serieuze business achter prikbordjes
    De serieuze business achter prikbordjes
    30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
    Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.

    ||| Twitter |||

    ||| Nieuws |||

    23/09/20
    TUI verkocht slechts 15% van zomerprogramma 2020
    Net als veel andere reisorganisaties maakt TUI een dramatisch jaar mee met ingestorte boekingen en een uiterst financieel uitdagende periode. Wat reisbedrijven grote parten speelt is het feit dat het vertrouwen bij de consument in vakanties nog ver te zoeken is
    23/09/20
    Theaterfestival Boulevard wint prijs van theatercritici en lof voor spelen in coronatijd
    Theaterfestival Boulevard 's-Hertogenbosch krijgt de Prijs van de Kritiek 2020. Het feit dat ook in coronatijd een alternatief festival werd georganiseerd kon op veel waardering van de jury rekenen.
    23/09/20
    Exclusief voor leden
    Attractiepark Duinrell verlengt seizoen met dino's
    Naast de 40 attracties en 21 glijbanen in het Tikibad, kunnen gasten tijdens hun bezoek aan Duinrell speuren naar 20 levensgrote én bewegende dinosaurussen.
    23/09/20
    Luchtvaartmaatschappijen moeten binnen 7 dagen terugbetalen
    Alle luchtvaartmaatschappijen moeten vanaf 1 oktober weer binnen 7 dagen de prijs van een vliegticket terugbetalen bij annulering van een vlucht. Dat is de termijn die de Europese Verordening ook voorschrijft. De ILT gaat daarop handhaven in Nederland.
    23/09/20
    Paalberg is eerste koninklijke camping
    Nederland heeft een eerste koninklijke camping. De eer valt Recreatiepark de Paalberg in Ermelo te beurt. Het bedrijf bestaat dit jaar 100 jaar en heeft deze week het predicaat ‘Koninklijke hofleverancier’ ontvangen.
    23/09/20
    Gemeente Rotterdam geeft lening aan noodlijdend Blijdorp
    Gemeente Rotterdam geeft Blijdorp een lening van 10 miljoen euro anders gaat het park failliet.
    23/09/20
    Fors plan voor verbinding Leekstermeer en Zuidlaardermeer
    De provincie Groningen laat in 2021 de omgeving van de Meerweg, aan de oostzijde van het Paterswolds...
    23/09/20
     2e kwartaal sterk gedaalde consumptie huishoudens 8,5%
    Volgens de tweede berekening van het CBS is het bruto binnenlands product (bbp) in het tweede kwarta...