Geplaatst op: 29-07-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club
Roompot heeft het restaurant Bestevaer aan Roompot Marina in Kamperland tot een hippe Beach Club omgebouwd. Bijzonder is de high-end beeld- en muziekinstallatie voor gestreamde optredens.

In een recordtempo van drie weken bouwde Roompot het restaurant Bestevaer in Kamperland om tot een hippe Beach Club. Park-, haven- en strandgasten genieten er voortaan van een aantrekkelijke plek waar gestreamde liveoptredens, heerlijke cocktails, fingerfood en een uitgebreide maaltijd een mooie cocktail vormen. De club heeft ook een gewoon restaurantgedeelte. 

Audiovisuele beleving

Roompot zet sterk in  op de audiovisuele beleving en werkt hiervoor samen met Atmosphere Media, dat zijn strepen al verdiende bij premium resorts en cruiserederijen, en voor het eerst nu ook door een Nederlands vakantiepark wordt gebruikt. Via dit streamingplatform krijgt Roompot onbeperkt toegang tot livemuziek en concerten, achtergrondmuziek en -beelden, videoclips, enz. Die beelden, maar ook sportwedstrijden, krijgen gasten te zien op een 12,5m² groot ledscherm dat aan de gevel van de Beach Club hangt. Ook binnen heeft Roompot vier 75 inch schermen naast elkaar geplaatst om gasten te entertainen die het ’s avonds of in het najaar buiten wat te koud vinden.



Bits & bites

Roompot introduceert ook een nieuw menu op deze locatie. Naast de traditionele drankjes, kunnen gasten er voortaan ook genieten van heerlijke cocktails, een lekker glas wijn en heel wat lekkers dat daarmee gepaard gaat. Fingerfood, poké bowls, vers fruit, cubano’s worden ter plaatse bereid, naast alle maaltijden van het restaurant.

Foodtruck

De sfeer wordt helemaal compleet met de foodtruck die voor de beach bar staat en waar strandgasten heerlijk schepijs of een koel drankje kunnen bestellen wanneer het deze zomer warm wordt. De foodtruck gaat een uur eerder open dan de beachclub.
Trefwoorden: horeca, verblijfsrecreatie, restaurants, strandtenten

CELTH
 





||| Nieuws |||

20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
31/01/24
Exclusief voor leden
Boekingen mei- en zomervakantie +30% bij Sunweb
Januari en februari zijn misschien wel de grauwste maanden van het jaar maar het boekingsseizoen is volop in beweging. Touroperator Sunweb meldt op basis van onderzoek dat ruim 1 op de 5 personen begint hun vakantiegeluk al bij het zoeken naar de reisbestemming.

||| Agenda |||

18/04/24
18/04/24 t/m 18-04-24: TRENDCONGRES 2024
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...