Geplaatst op: 11-07-2020
Auteur: Redactie
NRIT

Horeca verkocht 80.000 waardebonnen

Horeca verkocht 80.000 waardebonnen
Afbeelding van Free-Photos via Pixabay
Het initiatief ‘Help de Horeca’ heeft maar liefst 3,7 miljoen euro opgeleverd voor horecazaken in Nederland. Sinds de start van het initiatief ruim elf weken geleden, zijn meer dan 80.000 waardebonnen aangeschaft door horecaliefhebbers in heel Nederland. De actie is deze week geëindigd. Gasten de aanschafte waardebonnen kunnen verzilverd worden.


Volgens initiator Koninklijke Horeca Nederland is evenwel het einde van de coronacrisis nog niet in zicht. Dirk Beljaarts, algemeen directeur van Koninklijke Horeca Nederland: "De gevolgen van het coronavirus op de sector zijn enorm en komen voort uit de overheidsmaatregelen ter bestrijding van het virus. Om gedurende de sluiting van eet- en drinkgelegenheden horecaondernemers toch van liquide middelen te voorzien, zijn we dit bijzondere initiatief met verschillende partners gestart. Dat er ruim 80.000 bonnen door Nederlandse horecaliefhebbers zijn aangeschaft maakt mij enorm trots. Samen staan we sterker en hiermee hebben we voor circa 8000 horecabedrijven toch een klein verschil kunnen maken in deze moeilijke tijd. Is het niet financieel, dan in ieder geval om te laten zien dat vele partners achter hen staan.”
Topics:Horeca
Trefwoorden: horeca, crisis

CELTH
 






||| Nieuws |||

24/04/24
De Leistert is beste camping van Nederland
Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
23/04/24
Exclusief voor leden
Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
15/04/24
Minke Rabaut in workshop 3ST
Minke Rabaut van Impuls Zeeland is toegevoegd aan de workshop 3ST tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024, op 18 april in Vlissingen
15/04/24
Resort Lexmond van TopParken officieel geopend
Zaterdag 13 april vond de officiële opening van Resort Lexmond van TopParken plaats. Het vakantiepa...
11/04/24
Marieke Braber spreker workshop Vakantieparken en trends
Jos van der Sterren heeft bij zijn workshop over vakantieparken een stevige side-kick naast zich in de vorm van Marieke Braber. Het is weer een sterke aanvulling in het programma van Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
09/04/24
Ga op speeddate bij Trendcongres Toerisme en Vrijetijd
Nog een reden om naar het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd te komen. Je mag als bezoeker op speeddate. Leer razendsnel je vakgenoten kennen.
05/04/24
Exclusief voor leden
Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken
Het Expertisecentrum Vitale Vakantieparken Overijssel heeft de ‘Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken' aan aan demissionair minister Hugo de Jonge overhandigd.
03/04/24
Exclusief voor leden
Hoe bouw je een onderscheidend merk?
Hoe bouw je een merk met een onderscheidende identiteit? Die vraag stond centraal op de presentatie van Martijn Assen van bureau NLVK op het kennisevent Embrace Growth 2024 van Booking Experts. In dit artikel de highlights en wat pointers.

||| Agenda |||

27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...