Geplaatst op: 15-06-2020
Auteur: Marc Gerlings

Pretpark De Waarbeek stapt over naar all-inclusive formule

Pretpark De Waarbeek stapt over naar all-inclusive formule
De nieuwe Gold Mine Express. Foto: De Waarbeek.
Het kleine pretpark De Waarbeek presenteert bij de opening een nieuwe kleine attractie in het thema van het Wilde Westen. Fundamenteler voor het park is de overstap naar een all inclusive aanpak.

Dit seizoen wordt er in samenwerking met de Apeldoornse firma Hendriks-Hinzen een nieuwe tijdelijke attractie geplaatst in het park. "We slaan onze handen ineen om onze bezoekers een nieuwe beleving te kunnen bieden” aldus eigenaar Kevin Moespot. Het gaat om de zogeheten 'Gold Mine Express', een kleine volledig gedecoreerde achtbaan die het hele gezin meeneemt naar het Wilde Westen. "Dit is een erg mooie aanvulling aan het park,  mede door de thematisering waar we de laatste tijd ook in het park veel aandacht aan besteden. We weten zeker dat er dit seizoen veel gezinnen met kinderen enorm van zullen genieten."

All-inclusive formule

Nieuw dit jaar is de all-in formule. Voor een vast bedrag mag je de hele dag onbeperkt spelen, eten en drinken. Je weet van tevoren wat je kwijt bent en de portemonnee hoeft niet weer getrokken te worden. Het park vermoedt dat veel gezinnen dit interessant vinden. Dat kan de drempel verlagen om dit park te bezoeken.Een all inclusive ticket is te boeken vanaf € 13,25 en dit is een tijdelijke actie. Voor het parkeren wordt € 4,95 per auto gevraagd.

Veilig dagje uit

De Waarbeek houdt zich aan de regels opgelegd door het RIVM en de Veiligheidsregio om een veilig en onbezorgd dagje uit te kunnen garanderen. Tevens is een reservering verplicht, tickets op datum zijn te boeken via www.waarbeek.nl
Trefwoorden: pretpark, attractie, all inclusive, management

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
09/03/20
Pleasure for all!; overprikkelde dagattracties in Nederland …?
Goed nieuws voor 20 procent van de wereldbevolking die overprikkeld is: ‘Six Flags’ 26 theme par...
13/01/20
Eenzijdige beeldvorming
Met veel bombarie trokken boeren op 4 oktober naar De Haag om te protesteren. Aanleiding voor dit pr...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/07/20
Verkiezing Leukste uitje van Nederland 2021 van start
De ANWB is weer gestart met de verkiezing van het Leukste uitje van Nederland 2021.
20/07/20
Exclusief voor leden
2019: Minder bezoek aan grote Europese attractieparken
Het bezoek aan grote Europese attractieparken is in 2019 gedaald. Wereldwijd groeide het bezoek. Dat blijkt uit het Global Attractions Attendance Report van AECOM en TEA.
15/07/20
Apenheul opent nieuwe speeltuin met gorillahoofd van zes meter
Apenheul heeft een nieuwe speeltuin geopend. De speeltuin is bijzonder gezien de unieke locatie middenin een heuvelachtig bos en natuurlijk door het enorme gorillahoofd waarin gespeeld kan worden.
13/07/20
Miljoenenverlies voor Blijdorp, dierentuin start actie
De coronacrisis hakt er bij Diergaarde Blijdorp flink in. De stichting kijkt aan tegen een miljoenenverlies en roept iedereen op de dierentuin financieel te steunen.
11/07/20
Levensgrote KLM DC-3 is Madurodam’s nieuwste attractie
Madurodam heeft een nieuwe attractie waar de luchtvaart en de Nederlandse ondernemersgeest centraal staat. Na een bouwtraject van ruim 1,5 jaar opende de cabin crew vanochtend voor het eerst voor bezoekers de deur in van de levensgrote zilvergrijze KLM DC-3.
08/07/20
Prijzen in de branche lopen op, niet zo sterk als vorig jaar
De prijzen voor consumentengoederen en -diensten lopen langzaam weer op. Ook in onze branche lopen de prijzen weer op.
07/07/20
Kamperen op Archeon met uniek driedaags arrangement
Museumpark Archeon heeft voor het eerst een eigen camping. Het park heeft hiervoor de samenwerking gezicht met Outstanding die normaal gesproken tenten levert voor festivals en evenementen. De camping is alleen te boeken met een driedaags arrangement in de maanden juli en augustus.
01/07/20
Richtlijnen voor toegankelijke dagjes uit in de 1,5 meter samenleving
Staatssecretaris Mona Keijzer heeft gisteren de richtlijnen voor toegankelijke dagjes uit in de 1,5 m samenleving in ontvangst genomen.