Geplaatst op: 26-05-2020
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland

VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
VisitBrabant is partner geworden van het Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Dit kennisnetwerk bestaat uit circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties in Nederland.

De marketingorganisatie voor de bestemming Brabant werkte binnen Kennisnetwerk Destinatie Nederland al samen op diverse onderwerpen en projecten met andere VVV- en destinatiemarketing organisaties (DMO’s) uit het land en heeft nu de stap genomen om deze samenwerking verder uit te breiden met een officieel partnership.

"De samenwerking met het Kennisnetwerk past in onze ambitie in de toekomst meer en meer regionaal en lokaal onze partners te faciliteren, zoals de VVV’s. Een goed en krachtig netwerk op alle niveaus is wat ons betreft cruciaal en kennisdeling is daarin een exponent,” aldus Heleen Huisjes, directeur VisitBrabant.

Waardevolle aanvulling

Kennisnetwerk Destinatie Nederland ziet VisitBrabant als een waardevolle aanvulling en versterking binnen het netwerk. "We zijn verheugd met de officiële aansluiting van VisitBrabant bij Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Er is veel kennis en ervaring over ons vakgebied aanwezig bij deze Brabantse DMO. VisitBrabant is een verrijking van het netwerk waarin we ons gezamenlijk inspannen voor de belangen van de gastvrijheidssector en de ‘spin in het web rol’ van professionele en toekomstgerichte destinatiemanagement organisaties daarin”, aldus Kees van Wijk, algemeen directeur Kennisnetwerk
Destinatie Nederland / VVV Nederland

Over het Kennisnetwerk Destinatie Nederland

Kennisnetwerk Destinatie Nederland is een netwerk van, voor en door professionals van circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties. Door middel van kennisdeling, verbinding en ontmoeting draagt het netwerk actief bij aan de ontwikkeling en versterking van het vakgebied destinatiemarketing en destinatiemanagement, met als doel om bij te dragen aan de ontwikkeling van aantrekkelijke bestemmingen om te bezoeken en te verblijven, voor bewoners en bezoekers.  Meer informatie over Kennisnetwerk Destinatie Nederland is te vinden in de digitale brochure. Om meer te weten over de activiteiten van VisitBrabant ga je naar visitbrabant.com/partners.
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, vvv, dmo

CELTH
 





||| Nieuws |||

20/03/24
Groningen Store organiseert schattenjacht in de stad
De Groningen Store bestaat vijf jaar en viert dat met een nieuwe webshop en een schattenjacht in de stad. Daarmee worden inwoners op een bijzondere manier bij de VVV betrokken.
20/03/24
Exclusief voor leden
Campagne door dmo's Finland rond 'gelukkigste bevolking ter wereld'
Finland is vandaag voor het zevende opeenvolgende jaar uitgeroepen tot het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report 2024* van de Verenigde Naties. Visit Finland en Helsinki Partners zetten dat in voor een campagne om een klein groepje bezoekers de lifehacks te laten ervaren met een masterclass.
07/03/24
NS station Leeuwarden steunt museum Princessehof
Spoorbedrijf NS wil meer doen met maatschappelijke partners. Concreet is dit te zien in het station ...
08/02/24
Bewonerscampagne Amsterdam laat bijzondere gezichten zien
Woensdag 24 januari lanceerde amsterdam&partners de nieuwe bewonerscampagne ‘Amsterdam verruimt je blik’, een campagne die het gevoel van trots bij Amsterdammers vergroot door de rijkdom aan perspectieven en initiatieven van Amsterdammers in beeld te brengen.
06/02/24
Ludieke zomercampagne Visit Zuid-Limburg: Don’t Vlaai Away
Don’t Vlaai Away is de ludieke aftrap van de zomercampagne van Visit Zuid-Limburg. De Limburgse DMO wil hiermee Nederlanders verleiden hun vakantie in eigen land te vieren en is een knipoog naar de Europese erkenning van de Limburgse vlaai als beschermd streekproduct.
01/02/24
Brabant zet vol in op bezinningstoerisme met Ons Kloosterpad
De toekomst van Ons Kloosterpad in de provincie Noord-Brabant is veiliggesteld. De provincie Noord-Brabant, Vereniging Samenwerkende Kloosters en Visit Brabant hebben daartoe een overeenkomst gesloten.
01/02/24
Apollo zet webportaal op voor reisagenten
Nu gaat de touroperator ook live met Apollo Partner Web die het mogelijk maakt voor lokale reisbureaus en agenten om klanten direct in te boeken.
31/01/24
Exclusief voor leden
Boekingen mei- en zomervakantie +30% bij Sunweb
Januari en februari zijn misschien wel de grauwste maanden van het jaar maar het boekingsseizoen is volop in beweging. Touroperator Sunweb meldt op basis van onderzoek dat ruim 1 op de 5 personen begint hun vakantiegeluk al bij het zoeken naar de reisbestemming.

||| Agenda |||

18/04/24
18/04/24 t/m 18-04-24: TRENDCONGRES 2024
Op donderdag 18 april 2024 organiseert NRIT samen met de opleidingen Tourism Management van de Neder...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...