Geplaatst op: 20-05-2020
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker

VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker

Vanaf heden kunnen houders van de VVV Cadeaukaart, naast het zoeken van ‘waar’ je deze kan besteden, nu ook zoeken naar ‘wat’ ze ermee willen kopen. De cadeauzoeker geeft direct mogelijkheden op productniveau.


VVV Cadeaukaarten werkt hiervoor samen met startup Giftomatic. Zij hebben techniek ontwikkeld waarmee VVV Cadeaukaart houders het productaanbod van een groot aantal deelnemende webshops kan doorzoeken en populaire producten kunnen ontdekken. Zo wordt het kiezen van een product eenvoudiger en leuker.


"We vinden het belangrijk on continue te innoveren”, aldus Erwin de Zeeuw, directeur VVV Cards. "Het is voor onze kaarthouders fijn om snel een goede bestemming voor hun VVV Cadeaukaart te vinden. Dit draagt bij aan het plezier wat hoort bij het krijgen van een cadeaukaart”.


Sander Vessies, CEO van Giftomatic zegt: "met behulp van technologie en data willen we met Giftomatic de totaalervaring van cadeaukaarten verrijken. Het is geweldig dat VVV Cadeaukaarten die visie deelt en daar onze technologie voor gebruikt”.


Naast de cadeauzoeker volgt binnenkort ook een e-mailservice. VVV Cadeaukaart houders kunnen zich dan inschrijven op de wekelijkse nieuwsbrief met cadeausuggesties.

Link: https://www.vvvcadeaukaarten.nl
Topics:Marketing
Trefwoorden: VVV cadeaukaart, cadeauzoeker

||| Blogs |||

13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/06/20
Breda sluit VVV-winkel
De deuren van de Bredase VVV winkel, onderdeel van Breda Marketing, gaan definitief op slot. De winkel lijdt al geruime tijd verlies en pogingen het tij te keren hebben niet voor een ommekeer gezorgd.
26/05/20
VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
VisitBrabant is partner geworden van het Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Dit kennisnetwerk bestaat uit circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties in Nederland.
25/05/20
iPublishing pakt sterke positie in jongerenreizen
Online mediabedrijf iPublishing heeft een portfolio van 7 jongerenvakantie websites, 14 gerelateerde premium domeinnamen en social media kanalen overgenomen van Summer Sites.
20/05/20
VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker
Vanaf heden kunnen houders van de VVV Cadeaukaart, naast het zoeken van ‘waar’ je deze kan beste...
07/05/20
Perspectief voor ondernemers
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen heeft vier scenario’s voor de toeristisch-recreatieve sector ontwikkeld. Volgens directeur Herre Dijkema moeten die scenario’s ondernemers perspectief op de toekomst bieden.
20/04/20
Kennismaken met het Kennisnetwerk Destinatie Nederland
Het Kennisnetwerk Destinatie Nederland heeft een digitale corporate brochure uitgebracht om haar stakeholders te informeren over haar strategie, programmalijnen, activiteiten en organisatie.
17/04/20
Eerste VVV Inspiratiepunt Achterhoek opgeleverd in Winterswijk
In Winterswijk is het eerste VVV Inspiratiepunt van de Achterhoek klaar om, zodra de maatregelen dit weer toelaten, haar deuren te openen. In het nieuwe inspiratiepunt kunnen inwoners en toeristen op een visuele manier inspiratie opdoen over Winterswijk en de Achterhoek.
04/04/20
Een streekmerk met marketingpower: goed voor landbouw, horeca en recreatie
Hoe haal je, als regio, het meeste rendement uit streekproducten? In Rivierenland hebben ze daar een uitgewerkt plan voor met als kers op de taart regionale attractie: De Streeckerij