Geplaatst op: 20-05-2020
Auteur: Redactie
Uitgever: NRIT Media

VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker

VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker

Vanaf heden kunnen houders van de VVV Cadeaukaart, naast het zoeken van ‘waar’ je deze kan besteden, nu ook zoeken naar ‘wat’ ze ermee willen kopen. De cadeauzoeker geeft direct mogelijkheden op productniveau.


VVV Cadeaukaarten werkt hiervoor samen met startup Giftomatic. Zij hebben techniek ontwikkeld waarmee VVV Cadeaukaart houders het productaanbod van een groot aantal deelnemende webshops kan doorzoeken en populaire producten kunnen ontdekken. Zo wordt het kiezen van een product eenvoudiger en leuker.


"We vinden het belangrijk on continue te innoveren”, aldus Erwin de Zeeuw, directeur VVV Cards. "Het is voor onze kaarthouders fijn om snel een goede bestemming voor hun VVV Cadeaukaart te vinden. Dit draagt bij aan het plezier wat hoort bij het krijgen van een cadeaukaart”.


Sander Vessies, CEO van Giftomatic zegt: "met behulp van technologie en data willen we met Giftomatic de totaalervaring van cadeaukaarten verrijken. Het is geweldig dat VVV Cadeaukaarten die visie deelt en daar onze technologie voor gebruikt”.


Naast de cadeauzoeker volgt binnenkort ook een e-mailservice. VVV Cadeaukaart houders kunnen zich dan inschrijven op de wekelijkse nieuwsbrief met cadeausuggesties.

Link: https://www.vvvcadeaukaarten.nl
Topics:Marketing
Trefwoorden: VVV cadeaukaart, cadeauzoeker

||| Blogs |||

30/06/20
De serieuze business achter prikbordjes
De serieuze business achter prikbordjes
30/06/20 · · Yvonne van den Nieuwenhuizen | Lees meer
Pinterest wordt in Nederland door bedrijven nauwelijks ingezet. Dat is jammer want je kunt er gratis meer dan 3,5 miljoen consumenten mee bereiken. Hoe? Dat lees je in het blog van Yvonne.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
29/05/20
Niet doemdenken maar doendenken
Patronen doorbreken is moeilijk. En dat is precies wat er in deze tijden noodzakelijk is.
29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

06/07/20
6x meer boekingen voor vliegtuig in juni
Nederlanders hebben veel meer vliegtickets gekocht in de afgelopen junimaand, blijkt uit cijfers van...
06/07/20
Impuls Zeeland aangesloten bij Trade and Innovate NL
Trade and Innovate NL, het landelijk netwerk van publieke organisaties dat zich inzet voor de intern...
06/07/20
Varend corso zonder ruchtbaarheid
Met een speciaal ingelaste mini-editie van het Varend Corso Westland is het corsoweekeinde toch niet...
06/07/20
Kampen gaat met animatieteam in de stad werken
Als eerste stad van Nederland presenteert Kampen in de zomervakantie een vast, wekelijks animatieprogramma. Net alsof je op de camping staat.
06/07/20
Virtuele tijdreis naar Delftshaven 1620
Binnenkort is het voor het eerst het mogelijk een digitale tijdreis naar het Delfshaven van 1620 te maken. Op 2 augustus komt TimeTransit Delfshaven online
06/07/20
Vakhandel verkoopt recordaantal elektrische fietsen
De verkoop van e-bikes door fietsspeciaalzaken is in mei 2020 met 38 procent gestegen ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar.
06/07/20
Kamperen in stijl op Camping Geversduin
Camping Geversduin introduceerde vorige week een gloednieuwe accommodatie: de Duin Boet. Dat is een compleet ingerichte luxe tent opgebouwd uit een houten frame met overdekte houten veranda. Met alle luxe die je in een vakantiewoning mag verwachten.
06/07/20
Online training voor animatiemedewerkers redt het seizoen
Richard Otten van Animatiewerk en Daan Olders van ict-bedrijf GIEA ontwikkelden een platform voor meer dan 60 trainingsvideo’s. Inmiddels hebben al 350 jongeren de training met goed gevolg doorlopen en kunnen op vakantieparken aan de slag.