Geplaatst op: 10-03-2020
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Hoe Preston Palace de Award Beste Family Entertainment Center won

Hoe Preston Palace de Award Beste Family Entertainment Center won
Vlnr: Hans van Leeuwen, Carlo Slag, Mascotte, Patrick Verver en Agnes Pots.
Het team van PleisureWorld NRIT heeft de Award het Beste Family Entertainment Center uitgereikt aan Preston Palace. 

Volgens Hans van Leeuwen van PleisureWorld NRIT is Preston Palace het meest toonaangevende Family Entertainment Center van Nederland. "Preston Palace is gericht op een short stay voor meerdere dagen met volop plezier. Het heeft een gethematiseerd tropisch zwemparadijs, de nieuwste bowlingbanen, een indoor kermis, diverse foodcourts en je kunt er a la carte eten. Maar centraal staat nog steeds de all-in formule. Recent zijn on top of the roof nog nieuwe hotelkamers gerealiseerd. Al met al is Preston Palace klaar voor de toekomst.” 

Kroon op het werk

DGA Carlo Slag is super trots dat zijn Preston Palace de award in de wacht heeft gesleept. "Deze award is echt een kroon op het werk. Het is ook een erkenning voor de 500 collega’s die het onze  gasten elke dag weer naar de zin maken.” Preston Palace wil als resort zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor alle doelgroepen. "Dat doen we door vooral naar de gasten te luisteren en dat in de marketing met prachtige fotografie te vertalen”, vertelt commercieel-directeur Patrick Verver. "We verzamelen en analyseren dagelijks alle reviews waardoor we in staat zijn heel goed naar de gast te luisteren en aanpassingen te doen. Dan krijg je een bedrijf zoals dat er nu staat.” Een bedrijf dat steeds meer gezinnen trekt en daarvoor hotelkamers voor 4 en 6 personen aanbiedt. 

Plannen heeft Carlo Slag met Preston Palace nog volop: "We willen in de toekomst de kwaliteit nog verder verhogen, het aantal kamers vergroten en de faciliteiten uitbreiden zodat Preston Palace ook in de toekomst het all inclusieve resort van Nederland blijft.”



Ontmoet Carlo en Patrick op de Vakdag

Op de Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit vertellen Carlo Slag en Patrick Verver in een interview met Hans van Leeuwen hoe Preston Palace zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld tot een unieke en toonaangevende Nederlandse all-inclusive bestemming. Ze gaan in op de vernieuwingen van Preston Palace, hoe ze zich daarin door de gast laten leiden, hoe ze de eigen marketing hebben ingericht, nieuwe groepen gasten weten aan te trekken en wat de stip op de horizon is.  

Meer info en tickets voor de Vakdag Het Nieuwe Dagje Uit: www.hetnieuwedagjeuit.nl 
Trefwoorden: attractieparken, horeca, hotels, fec, family entertainment center

||| Blogs |||

29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
13/01/20
Eenzijdige beeldvorming
Met veel bombarie trokken boeren op 4 oktober naar De Haag om te protesteren. Aanleiding voor dit pr...
27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/10/20
Kosten opladen elektrische auto bij laadpaal moeten duidelijk zijn
Consumenten moeten voordat ze hun elektrische auto opladen bij een laadpaal kunnen zien wat het lade...
19/10/20
Hoe laag was de bezettingsgraad van Nederlandse hotels de afgelopen periode?
Nederlandse hotels zijn bij lange na nog niet hersteld van de coronacrisis. Zowel de bezettingsgraad als de prijs liggen nog ver onder het niveau van 2019. De provincies doen het wel beter dan Amsterdam dat veel heeft te leiden van het ingestorte zakelijk en inkomend toerisme.
16/10/20
Door fonds kan Limburgs Museum open blijven tijdens gedeeltelijke lockdown
Het fonds stelt 73.000 euro beschikbaar die het museum zal gebruiken om extra gastvrouwen en -heren in te zetten en de openingstijden te verruimen.
14/10/20
Vrijetijdssector keihard geraakt door nieuwe maatregelen
De nieuwe maatregelen om het coronavirus terug te dringen raakt de vrijetijdssector keihard. Door een algehele sluiting van cafes en restaurants is de horeca weer het hardst geraakt. Maar ook evenementen en de culturele sector moesten een bittere pil slikken. Een overzicht van de maatregelen en de reacties van de branches.
14/10/20
Wegens succes extra vouchers voor Zeeuwse ondernemers met plannen
De vouchers die de provincie Zeeland geeft aan toeristische bedrijven die willen innoveren is erg populair. Voor de 10 beschikbare vouchers van 25.000 euro zijn 21 plannen ingediend. De provincie stelt daarom nog eens 100.000 euro voor de regeling beschikbaar.
12/10/20
Horeca is de oplossing en niet het probleem
Horeca Nederland MKB-Nederland en VNO-NCW zien in de crisis met oplopende besmettingen de horeca als oplossing en niet als een probleem. De werkgeversorganisaties pleiten voor slimme maatregelen en hebben een toolkit voor ondernemers in de maak die maatwerk moet leveren. De horeca moet volgens hen een safe haven worden in de strijd tegen corona.
09/10/20
Pintransacties in vrijetijdssector lopen hard terug
De recente maatregelen om het coronavirus terug te dringen hebben duidelijk effect op de economie.Dat zien we het duidelijkst in de vrijetijdsbranche.
09/10/20
Rijksgeld Erfgoed Deal voor Fries project Waddenkust K(l)eigoed
Leegstaande karakteristieke panden in Friesland kunnen met geld uit de Erfgoed Deal worden opgeknapt en geschikt gemaakt voor hoogwaardige overnachtingsaccommodaties. De provincie Friesland wil hiermee inzetten op cultuurtoerisme.