Geplaatst op: 20-01-2020
Auteur: Redactie
NRIT Media

Verbeterde kampeerervaring met ACSI en TomTom

ACSI en TomTom gaan samenwerken

Verbeterde kampeerervaring met ACSI en TomTom

Europese kampeerders hoeven binnenkort nooit meer de weg te vragen. Campingspecialist ACSI en TomTom, specialist in locatietechnologie, slaan de handen ineen. TomTom technologie en de uitgebreide campingcontent van ACSI worden gecombineerd. Dat levert een nog betere kampeerervaring op, zowel voor, tijdens als na de vakantie.

De POI’s (Points Of Interest) van ACSI worden in het eerste kwartaal van 2020 geïntegreerd in het TomTom GO Camper-navigatiesysteem. Kampeerders herkennen de ACSI-campings direct aan het logo op de kaart en in de zoekresultaten. Een ander aspect van de samenwerking is de integratie van TomTom Maps in een aantal digitale producten van ACSI. Daarnaast worden de routes van ACSI toegevoegd aan TomTom RoadTrips. Zo wordt het voor kampeerders nog makkelijker om een reis te plannen.

‘De populariteit van kampeervakanties neemt enorm toe in Europa. Het assortiment producten en diensten dat ACSI biedt, is een echte meerwaarde voor onze kampeerders-community’, stelt Carole Picou-Katmann, Senior Director of Consumer Marketing & Product Experience bij TomTom.

Ramon van Reine, CEO van ACSI, vult aan: ‘We zijn erg enthousiast over onze samenwerking met TomTom. Voor ons is dit een geweldige kans om onze services voor kampeerders uit te breiden en onze digitale producten te versterken met TomTom Maps.’

ACSI en TomTom gaan de komende tijd nauw samenwerken om een zo goed mogelijk productaanbod voor camperaars en caravanners te ontwikkelen.

Trefwoorden: Samenwerking, navigatiesystemen, kampeervakanties

||| Blogs |||

13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
03/02/20
Overtoerisme!
Overtoerisme!
03/02/20 · Beleid · Toerisme · Hans van Leeuwen | Lees meer
Overtoerisme zal ongetwijfeld als een van de meest prominente nieuwkomers in de Dikke Van Dale worde...
13/01/20
Eenzijdige beeldvorming
Met veel bombarie trokken boeren op 4 oktober naar De Haag om te protesteren. Aanleiding voor dit pr...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

31/05/20
Hoe Breda de heropening van de horeca aangrijpt voor een breed actieplan
Breda Marketing heeft de campagne ‘Breda geeft je de ruimte’ gelanceerd. Daarnaast wordt een Taskforce Toerisme opgezet die aansluit bij provinciale en landelijke herstelplannen.
28/05/20
Duurzame reisgids voor Nederland laat zien hoeveel CO2-uitstoot je bespaart
Nu de grenzen voor uitgaand toerisme in de meeste gevallen dicht zijn, verwachten we nog extra boekingen voor de zomer in Nederland. Natuur & Milieu speelt daarop in en heeft een gratis reisgids voor Nederland gemaakt.
28/05/20
Toerisme mag niet meer domineren in Amsterdamse binnenstad
Na de coronacrisis mag in de Amsterdamse binnenstad het toeristisch aanbod niet meer domineren. Dat schrijft burgemeester Halsema in een brief aan de gemeenteraad. De binnenstad moet weer aantrekkelijk worden voor bewoners en mensen die in de stad werken. Toerisme moet worden teruggedrongen.
25/05/20
iPublishing pakt sterke positie in jongerenreizen
Online mediabedrijf iPublishing heeft een portfolio van 7 jongerenvakantie websites, 14 gerelateerde premium domeinnamen en social media kanalen overgenomen van Summer Sites.
11/05/20
Toeristische basisstructuur redden met private investeerders
RBT Rivierenland heeft een bijzonder plan ontwikkeld om de toeristische basisinfrastructuur te redden. Geen overheid die moet inspringen maar particuliere investeerders die worden gevraagd bij te springen.
11/05/20
Overijssel past investeringsprogramma aan op coronacrisis
De provincie Overijssel gaat het investeringsprogramma voor de Vrijetijdssector 2020-2023 aanpassen vanwege de coronacrisis. De provincie wil bedrijven in de sector helpen om te herstellen. In samenspraak met de sector Gastvrij Overijssel zijn de plannen aangepast om in te spelen op de nu ontstane situatie.
08/05/20
48% geeft vakantiegeld toch uit als je mag reizen
Een mooi signaal voor de reisbranche. Nederlanders hebben best zin in een reis. Ondanks de onzekere ...
07/05/20
Perspectief voor ondernemers
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen heeft vier scenario’s voor de toeristisch-recreatieve sector ontwikkeld. Volgens directeur Herre Dijkema moeten die scenario’s ondernemers perspectief op de toekomst bieden.