Geplaatst op: 08-01-2020
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Provincie tevreden over VisitBrabant

Provincie tevreden over VisitBrabant

Een mooie opsteker voor VisitBrabant. De provincie Noord-Brabant blijft ook in 2020 investeren in de marketingorganisatie voor destinatie Brabant. De provincie verstrekt voor 2020 een begrotingssubsidie van 1,6 miljoen euro


Volgens de provincie heeft VisitBrabant zich de afgelopen jaren ingezet om het vrijetijdsaanbod in Brabant duurzaam te ontwikkelen en te vermarkten. "Daarin heeft zij, mede dankzij haar partners, al veel bereikt.” De komende periode focust VisitBrabant op het ‘blijfklimaat’ door de verbinding aan te gaan met cultuur, erfgoed, natuur en economie. Daarnaast zet VisitBrabant zich in voor kwalitatieve groei van het bezoekersaantal in Brabant, door gerichte inzet op doelgroepen in binnen- en buitenland, bijvoorbeeld inwoners van Nordrhein-Westfalen. Naast deze activiteiten wordt ook ingezet op de structurele projecten Convention Bureau, Routebureau Brabant en Monitoring.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, destinatiemarketing, Noord-Brabant, DMO's

||| Blogs |||

06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
14/01/19
Oude strijder
Oude strijder
14/01/19 · Attractieparken · Beleid · Dagrecreatie · Duurzaam toerisme · Horeca · Leisure · Marketing · Natuur · Retail · Sport · Toerisme · Vakanties · Verblijfsrecreatie · Watersport · Hans van Leeuwen - Trendwatcher, Adviseur & Concept Ontwikkelaar Recreatie & Toerisme | Lees meer
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/02/20
Exclusief voor leden
Light Walk Zandvoort helpt Zandvoort met positie jaarrond destinatie
Afgelopen zaterdag stonden 5.000 deelnemers aan de start van de allereerste editie van de Zandvoort ...
21/02/20
Immaterieel Erfgoed als toeristische bestemming
Wat zijn de kansen en uitdagingen bij immaterieel erfgoedtoerisme? Dat wordt bekeken tijdens het con...
19/02/20
Exclusief voor leden
42 internationale bedrijven naar Den Haag door Den Haag Marketing
The Hague & Partners heeft in 2019 een belangrijke bijdrage geleverd aan de Haagse economie. Bui...
12/02/20
Exclusief voor leden
Rijksmuseum en ThiemeMeulenhoff samen in educatie kunst en geschiedenis
Het Rijksmuseum en ThiemeMeulenhoff, één van de grootste aanbieders van leermiddelen i...
11/02/20
Kennisnetwerk Destinatie Nederland gaat met Hotelschool The Hague toolkit voor waardevolle gastvrijheid ontwikkelen
Kennisnetwerk Destinatie Nederland en het Lectoraat City hospitality van Hotelschool The Hague slaan de handen ineen en gaan zich gezamenlijk inzetten op ontwikkeling voor waardevolle gastvrije bestemmingen.
10/02/20
Limburg Marketing en Promotie Platform Leudal Slaan Handen Ineen
Tijdens een druk bezochte informatiebijeenkomst in Neer is op 3 februari een samenwerkingsovereenkom...
05/02/20
Logis groep ziet mobiele boekingen scherp toenemen
In 2019 zijn de reserveringen op logishotels.com en de mobiele applicatie met meer dan 22% gestegen....
03/02/20
VVV 2.0 geopend in Ruurlo
In Ruurlo is het eerste Achterhoekse gastvrijheidspunt geopend. Het is de voorbode van een grote operatie in de Achterhoek waar alle VVV's worden omgebouwd.