Geplaatst op: 16-12-2019
Auteur: Marc Gerlings

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk

Pikt de klant de wissel van Corendon naar luxe reismerk
Corné Hoogendoorn en Yves Gijrath. Foto: Corendon
Corendon ken je toch van de scherpe prijzen? Zo scherp dat er intern wel eens wordt gezucht of er niet teveel marge verdwijnt. Corendon ziet de ontwikkeling naar meer luxe tijdens het reizen. Voor het eerst zet de prijsvechter een luxe merk op.

Corendon presenteert op de beurs Masters of LXRY haar luxe Premium Selection. Met de Premium Selection onderstreept Corendon dat ook voor de reiziger die luxe en comfort zoekt er genoeg keuze is in haar aanbod. Corendon neemt dit jaar voor het eerst deel aan Masters of LXRY. Speciaal voor de bezoeker van dit luxe event is een Premium Selection brochure gemaakt met de allerbeste 4- en 5-sterrenhotels. De selectie is gemaakt op basis van kwaliteit, gastvrijheid en een hoog serviceniveau. Daarnaast zijn ook de klantbeoordelingen in de selectie meegenomen.

Op de speciale openingsavond op donderdag 12 december werd het eerste exemplaar van de Premium Selection brochure door Corné Hoogendoorn, Director Marketing van Corendon, overhandigd aan Yves Gijrath, de bedenker en CEO van Masters of LXRY.

Op de Masters of LXRY kan men onder andere kennismaken met het Titanic Mardan Palace, één van de hotels in het Premium Selection aanbod van Corendon. Dit hotel is een eerbetoon aan de rijke en kleurrijke historie van Turkije en brengt je terug naar de tijd van weelderige luxe van het Ottomaanse Rijk. Het vijfsterrenhotel is een samensmelting van het sprookjesachtige Midden-Oosten en de moderne 21e eeuw. Het is misschien wel het meest luxe resort aan de Middellandse Zee met het grootste zwembad van Europa en maar liefst zeven a? la carte restaurants.

Trefwoorden: reizen, luxe, prijsvechter

||| Blogs |||

09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
06/05/20
De revival van de stacaravan en andere na-Coronaase trends in 2025
Herinnert u zich nog vaag het artikel uit het Algemeen Dagblad in november 2019? "In 2018 gaven...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

04/06/20
Prima 2019 voor toerisme in de Achterhoek
De Achterhoek heeft het in 2019 toeristisch gezien uitstekend gedaan. . In deze coronatijd lijkt het vreemd om terug te kijken op toeristisch 2019. Toch geeft het een goede indicatie van de toeristische slagkracht van een regio en de uitgangspositie die het inneemt voor herstel.
04/06/20
EuroParcs neemt DroomParken over
Droomparken wordt overgenomen door EuroParcs. De overname moet het bedrijf meer slagkracht geven.
04/06/20
Geheel vernieuwd Center Parcs Zandvoor weer open
Als laatste park opent het geheel vernieuwde Center Parcs Park Zandvoort op vrijdag 5 juni opnieuw haar deuren. Alle 428 cottages, 116 hotelkamers zijn volledig vernieuwd en ook de infrastructuur is vernieuwd.
03/06/20
Innovatievouchers verblijfsrecreatie groot succes
De Zeeuwse innovatievouchers hebben investeringen in de verblijfsrecreatie aangejaagd. Hoe hebben ze dat gerealiseerd?
02/06/20
EuroParcs breidt uit in Limburg en België
EuroParcs heeft een belang genomen in twee vakantieparken in Nederlands en Belgisch Limburg.
31/05/20
Staatsbosbeheer stopt definitief met paalkampeerterreinen
Alle 17 paalkampeerterreinen van Staatsbosbeheer gaan na de coronacrisis niet meer open. Bepaalde gebruikers veroorzaakten te veel overlast op deze kampeerterreinen zonder voorzieningen midden in de natuur.
21/05/20
Hoe worden Nederlandse vakantieparken nu geboekt?
PleisureWorld NRIT vroeg bij drie grote reserveringssystemen in de de markt, Stratech, Booking Experts en Holiday Media de boekingscijfers op. Met als hamvraag: Hoe staan de boekingen er op dit moment voor?
20/05/20
MarketingOost lanceert heatmap en dashboard voor vrijetijdseconomie
Marketing Oost presenteert een heatmap van drukke locaties in de provincie.