Geplaatst op: 12-12-2019
Auteur: Marc Gerlings

Samenwerking VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview

Samenwerking VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview
Via de website van VisitBrabant Convention Bureau is het mogelijk om locaties te vinden voor vergaderingen, incentives, conferenties en zakelijke evenementen. Vanaf nu worden hier ook de reviewscores van het platform MeetingReview op gepresenteerd. Een belangrijke stap in de samenwerking tussen VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview.

Hulpmiddel voor meetingplanners

"Het belang van reviews wordt, ook in de wereld van zakelijke locaties, steeds groter”, aldus Sef Sweegers van VisitBrabant Convention Bureau. "Door de reviewscores van MeetingReview via onze website te presenteren, maken we het voor zakelijke gasten en meetingplanners makkelijker om de ervaringen van eerdere gasten mee te laten wegen in de keuze voor een locatie in Brabant.”


Presentatie Brabantse locaties op MeetingReview

Door de samenwerking met MeetingReview levert VisitBrabant Convention Bureau daarnaast een bijdrage aan de presentatie van zakelijke locaties in Brabant op deze belangrijke reviewsite. "We presenteren onze zakelijke partnerlocaties desgewenst op MeetingReview, waardoor ze niet alleen via onze website, maar ook die van MeetingReview optimaal gepresenteerd worden”, aldus Sweegers. VisitBrabant biedt vervolgens een totaalprogramma met masterclasses, trainingen en toolkits om ondernemers eenvoudig en effectief op weg te helpen met online reviews. Ook leren ze reviews te benutten als managementtool om hun bedrijfsvoering en gastvrijheid continu te verbeteren op basis van hoe klanten dat ervaren.

De kracht van samenwerken

"We zijn zeer verheugd over de samenwerking met VisitBrabant Convention Bureau”, aldus Marco Kole van MeetingReview. Marco: "Steeds meer destinatiepartners zien het belang in van een hoge gemiddelde score voor gastervaring voor de deelnemende locaties. Het is ook een middel om je destinatie te promoten als gasten zo enthousiast zijn. Wat deze samenwerking extra krachtig maakt is het opleidingsprogramma. De locaties worden echt geholpen bij het verbeteren van de online reputatie”.
Trefwoorden: meeting, convention, review, evenement

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/05/20
Na weken van videobellen lijkt vraag naar meetings groot
Op 1 juni openen de meeste meetingbedrijven weer hun deuren. Na de lockdown sinds 15 maart maken de ...
18/05/20
World Series of Fitness voor vier jaar naar Maastricht
Original World Series of Fitness HYROX komt op 23 januari 2021 voor het eerst naar Maastricht. Er is...
11/05/20
Overijssel past investeringsprogramma aan op coronacrisis
De provincie Overijssel gaat het investeringsprogramma voor de Vrijetijdssector 2020-2023 aanpassen vanwege de coronacrisis. De provincie wil bedrijven in de sector helpen om te herstellen. In samenspraak met de sector Gastvrij Overijssel zijn de plannen aangepast om in te spelen op de nu ontstane situatie.
30/04/20
CELTH schetst vier scenario’s voor de bezoekerseconomie na de crisis
Op welke wijze en hoe snel kan de vrijetijdssector zich na de crisis herstellen? CELTH verkent daarvoor vier scenario's.
22/04/20
SAIL pas weer in 2025
Het grootste gratis toegankelijke evenement van Nederland gaat niet door. Wat betekent dat voor de organisatie?
21/04/20
Beiten moet commercie Ticketveiling verbeteren
Martine Beiten – tot voor kort Country Manager Benelux bij Groupon – is per 15 april in dienst getreden bij Ticketveiling.nl. Het platform is één van de grootste veilingsites in Nederland. Beiten bekleedt er vanaf nu de functie van Director E-commerce, Sales en Marketing. Ticketveiling.nl heeft een geheel eigen businessmodel en dat is aan verbetering toe.
16/03/20
Borgstelling MKB staat open, wat is er mogelijk?
Het was al aangekondigd maar sinds vandaag staat de verruimde borgstelling midden- en kleinbedrijf (BMKB)-regeling open. Wat betekent dat voor ondernemers?
09/03/20
Exclusief voor leden
Vliegmaatschappij  speelt in op Indiase cultuur
Maatschappij Emirates viert op 9 en 10 maart Holi, het Indiase festival van kleuren en smaken. Speci...