Geplaatst op: 02-12-2019

NRIT Nieuwsupdate 2 december 2019

NRIT Nieuwsupdate 2 december 2019
NRIT Media biedt op haar Kennisplatform een dagelijkse nieuwsupdate. Elke dag een nieuw kort overzicht van het belangrijkste nieuws van de dag. Het nieuwsoverzicht vullen we gedurende de hele dag aan met nieuws dat al op de website heeft gestaan aangevuld met nieuws dat de website niet heeft gehaald maar toch vermeldenswaardig is.
  • Toon van Asseldonk en Bea Schouten treden toe tot de Raad van Toezicht van Veluwe Arnhem Nijmegen: Waarnemend burgemeester van Hattem, Toon van Asseldonk en oud-gedeputeerde van de provincie Gelderland Bea Schouten, treden per 1 januari 2020 toe tot de Raad van Toezicht van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen. Toon van Asseldonk volgt als inkomend voorzitter in de loop van 2020 de huidige voorzi...

  • TUI Hospitality Academy opent eigen reisbureau op het Koning Willem I College: TUI general Manager Arjan Kers heeft op 29 november het nieuwe praktijklokaal voor de mbo-studenten Travel & Hospitality feestelijk geopend. Op deze driejarige mbo-opleiding niveau 4 leidt Cosmo Opleidingen, in samenwerking met opleidingspartner TUI,  jonge mensen op voor de reiswereld. TUI...

  • Innovaties op de Recreatievakbeurs Hardenberg: Vorige week werd in Hardenberg de jaarlijkse Recreatievakbeurs georganiseerd. De redactie van PleisureWorld NRIT maakte een uitgebreide rondgang op zoek naar innovaties en nieuwe ontwikkelingen.Tropical Hangout: Chillen in je hangmatWe lopen al snel tegen de Tropical Hangout aan. Een leuke construct...

  • Online aankopen blijven maar groeien: Er zit nog steeds groei in het aantal Nederlanders dat online een vakantie of ticket voor een evenement aankoopt. Ook zien we grote verschillen tussen bevolkingsgroepen. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS. In 2019 heeft 51,5 procent van de Nederlanders online een reis of vakantieaccommodat...

  • Omzetgroei horeca zakt weg: De omzetgroei in de horeca zakt steeds verder weg. Daarbij doet de logiesverstrekking het beter dan eet- en drinkgelegenheden. Ondernemers hebben dan ook steeds minder vertrouwen in het vierde kwartaal van 2019. Voor 2020 zijn ze juist positiever. Dat blijkt uit nieuwe cijfers van het CBS.De omzet i...

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH
     






    ||| Nieuws |||

    24/04/24
    De Leistert is beste camping van Nederland
    Recreatiepark De Leistert is door kampeerders uitgeroepen tot ‘Beste camping van Nederland’. In Belgie werd de award gewonnen door Camping Sandaya Parc La Clusure en in de Luxemburg door Camping Fuussekaul.
    23/04/24
    Exclusief voor leden
    Eurocamp ziet kansen in Oranje sportzomer
    Kampeeraanbieder Eurocamp ziet marketing- en saleskansen bij de grootste sportevenementen van het jaar: de Olympische Spelen, het EK Voetbal, de Tour de France en de Formule 1.
    15/04/24
    Minke Rabaut in workshop 3ST
    Minke Rabaut van Impuls Zeeland is toegevoegd aan de workshop 3ST tijdens het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024, op 18 april in Vlissingen
    15/04/24
    Resort Lexmond van TopParken officieel geopend
    Zaterdag 13 april vond de officiële opening van Resort Lexmond van TopParken plaats. Het vakantiepa...
    11/04/24
    Marieke Braber spreker workshop Vakantieparken en trends
    Jos van der Sterren heeft bij zijn workshop over vakantieparken een stevige side-kick naast zich in de vorm van Marieke Braber. Het is weer een sterke aanvulling in het programma van Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
    09/04/24
    Ga op speeddate bij Trendcongres Toerisme en Vrijetijd
    Nog een reden om naar het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd te komen. Je mag als bezoeker op speeddate. Leer razendsnel je vakgenoten kennen.
    05/04/24
    Exclusief voor leden
    Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken
    Het Expertisecentrum Vitale Vakantieparken Overijssel heeft de ‘Handreiking tijdelijke functieverandering vakantieparken' aan aan demissionair minister Hugo de Jonge overhandigd.
    03/04/24
    Exclusief voor leden
    Hoe bouw je een onderscheidend merk?
    Hoe bouw je een merk met een onderscheidende identiteit? Die vraag stond centraal op de presentatie van Martijn Assen van bureau NLVK op het kennisevent Embrace Growth 2024 van Booking Experts. In dit artikel de highlights en wat pointers.

    ||| Agenda |||

    27/05/24
    27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
    De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
    24/06/24 t/m 26-06-24
    24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
    Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
    25/06/24 t/m 28-06-24
    25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
    Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...