Geplaatst op: 26-11-2019
Auteur: Marc Gerlings

Campagne: jezelf uploaden naar schilderij Van Eyck

Campagne: jezelf uploaden naar schilderij Van Eyck
Foto: Toerisme Vlaanderen
Toerisme Vlaanderen pakt uit met een opvallende campagne om bezoekers van over de hele wereld warm te maken voor een trip naar Gent en de rest van Vlaanderen tijdens het Van Eyck-jaar in 2020. Voor de campagne kan iedereen foto’s uploaden en die worden gebruikt bij het wereldberoemde schilderij ‘De aanbidding van het Lam Gods’. 

Kernboodschap is dat iedereen welkom is in Vlaanderen, ongeacht wie je zelf graag ziet. Om die boodschap kracht bij te zetten vervangt Toerisme Vlaanderen de zijpanelen van het wereldberoemde schilderij 'De aanbidding van het Lam Gods' van de gebroeders Van Eyck door foto's van echte koppels. Iedereen kan deze foto's opladen en zo mee figureren in de opmerkelijke campagnefilm. 

"Hiermee zetten we tegelijk ons unieke kunstpatrimonium én het inclusieve karakter van Vlaanderen in de kijker”, zegt CEO Peter De Wilde van Toerisme Vlaanderen.


Drie jaar Meesters-campagne

Vlaanderen maakt zich klaar voor het Van Eyck-jaar in 2020. Na Rubens in 2018 en Bruegel dit jaar zijn de gebroeders Van Eyck in 2020 de centrale spilfiguren voor het derde luik in de Vlaamse Meesters-campagne van Toerisme Vlaanderen. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: kunst, foto, campagne, uploaden, marketing, Gent

||| Blogs |||

28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.
29/06/20
Oost west thuis best
Oost west thuis best
29/06/20 · Marketing · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Vrijwel iedereen boven de 40 jaar kan zich de volgende situatie heel goed voor de geest halen. Het i...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/09/20
Exclusief voor leden
Attractiepark Duinrell verlengt seizoen met dino's
Naast de 40 attracties en 21 glijbanen in het Tikibad, kunnen gasten tijdens hun bezoek aan Duinrell speuren naar 20 levensgrote én bewegende dinosaurussen.
22/09/20
Gastvrijheid Den Haag voor mensen met een beperking
The Hague Marketing Bureau, Stichting Voorall en de gemeente Den Haag hebben hun krachten gebundeld en een stadsroute samengesteld die mensen met een beperking langs koninklijke highlights brengt.
20/09/20
Naamsbekendheid Nederlandse Hanzesteden fors gestegen
De negen Hanzesteden in Oost-Nederland zijn flink in bekendheid gestegen, zowel binnen Nederland als bij Duitsers en Belgen.
18/09/20
Rotterdam bereidt Eurovisie Songfestival voor met 4 scenario's
In de eerste maanden van het nieuwe jaar wordt bepaald hoe het 65ste Eurovisie Songfestival in Rotterdam er precies uit zal zien.
16/09/20
Half miljoen bezoeken voor druktemonitor Gelderland
Diverse DMO's hebben deze zomer druktemeters ingezet. Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen is de eerste die met resultaten komt. En die vallen niet tegen.
14/09/20
Snel extra gasten nodig voor zeilvloot
Uit circa 400 authentieke schepen bestaat de Hollandsche Zeilvloot. Deze zijn niet alleen van cultuu...
14/09/20
Nieuwe campagne en opvallende slogan voor Zeeland
Zeeland zet samen met bewoners, ondernemers en organisaties alle zeilen bij voor een goed toeristisch najaar. Daarvoor is de campagne ‘Zeeland. Niet normaal Mooi’ ontwikkeld. Ondernemers kunnen met een online koolkit meedoen. Een campagne is volgens VVV Zeeland hard nodig om de toeristische sector gezond te houden.
14/09/20
Toeristisch-recreatieve platforms sluiten aan bij Limburg Marketing
Donderdagavond 10 september 2020 hebben de voorzitters van de Toeristische Platforms van Peel & ...